Na een gevecht tegen Ingo en Emmet, de Metrobazen, verlaten onze helden Nimbasa City, en ze komen aan bij de Ophaalbrug.

Shane: Zo, dus dit is de Ophaalbrug!
Roxanne: Ja, de Ophaalbrug is naast de Skyarrow Bridge de grootste Brug van de Unova Regio.
Burgh: Laten we voordat we oversteken eerst in dat huisje kijken, dat is een mini museum dat gaat over de Ophaalbrug, en vanuit dat huisje wordt de Ophaalbrug ook bediend.
Shane: Dan wordt het Gymgevecht nog later...
Roxanne: De Driftveil Gym loopt heus niet weg hoor Shane, het lijkt mij ook wel interessant.
Shane: Oke, jullie hebben gewonnen.

*In het museum*
Roxanne: Wauw!
Burgh: Dit zijn allemaal oude foto's van de Ophaalbrug, het jaartal staat er zelfs bij, de oudste foto is er 1 uit 1890.
*Shane kijkt naar buiten*
Shane: Hee, de brug gaat omhoog!
Roxanne: Wauw!
Officer Jenny: Staan Blijven!
Burgh: Wat is er a...
Officer Jenny: Houd je mond dicht en verroer je niet!
*Officer Jenny tast onze kleding af*
Officer Jenny: Het spijt me, misverstandje.
Burgh: Wat is er aan de hand Officer Jenny?
Officer Jenny: Iemand deed net de brug omhoog, heeft de hendel om dat te doen er afgehaald en is weggerent. Als we die hendel niet terugvinden kan de brug niet meer omlaag.
Roxanne & Burgh: WAT!?
Shane: IK ZEI TOCH DAT DIT GEEN GOED IDEE WAS! ALS WE GEWOON METEEN OVERGESTOKEN WAREN HADDEN WE HET NOG GEHAALD VOORDAT DE BRUG OMHOOG GING!
Burgh: Eh...
Roxanne: Sorry Shane.
Officer Jenny: We moeten de dief vinden! Volgens collega's is hij nog in dit gebouw!
Burgh: Ik stel voor dat we ons opsplitsen, Shane en Roxanne gaan hier in de buurt zoeken en Officer Jenny en ik gaan op het dak zoeken.
Shane: Oke!

*Bij Shane en Roxanne*
Shane: Ik vind hier helemaal niks.
Roxanne: Ik ook niet.

*Op het dak*
Officer Jenny: De dief is hier!
Burgh: Officer Jenny, wat bedoelt u? Ik zie hier geen dief.
Officer Jenny: Stommeling...
*Officer Jenny trekt vermomming uit*
...: Hallo.
Burgh: Arghhh...
...: Dag Burgh.
Burgh: Basculin doe Bite in zijn voet zodat hij nergens heen kan!
*Shane, Roxanne en de echte Officer Jenny komen boven*
...: Watchog, hou ze tegen!
Burgh: Basculin, Aqua Tail!
*Hij gooit een rookbommetje*
Officer Jenny: Hij is weg!
Roxanne: De hendel ligt daar!
Shane: Wie was dat Officer Jenny?
Officer Jenny: Ik weet het niet zeker, maar aangezien hij een Watchog had, is de kans groot dat hij van Team Plasma is.
Burgh: Team Plasma...

*Even later gaat de brug omlaag*
Burgh: Bedankt Officer Jenny.
Officer Jenny: Nee, jullie bedankt.
Roxanne: Maar we hebben die dief niet weten te pakken.
Officer Jenny: Tja, ik heb er al mensen opgezet, dus hij zal niet veilig zijn.
Shane: Oke.
*Ze nemen afscheid*
Shane: Laten we oversteken! Ik wil zo snel mogelijk naar de Driftveil Gym!

En zo, na een vreemd avontuur met een gestolen hendel, lopen onze helden over de Ophaalbrug. Maar waarom wilde Team Plasma de hendel stelen? Wat zullen ze nu weer van plan zijn?

*Aan het eind van de brug*
Shane: Eindelijk!
Roxanne: AAAAAAAAH!
Burgh: Shane, kijk is wie hier in de bosjes ligt!
*Shane komt kijken*
Shane: Dat is Meowth van Team Rocket!
Burgh: Hij is gewond!

WORDT VERVOLGT...

GEGEVENS:

Shane's Team:

-Panpour Moves: Water G.un, Mud Sport, Double Team, Tackle. (Gekregen in Professor Junipers Lab)
-Liepard Moves: Tackle, Tail Whip, Assist, Iron Tail. (Gevangen op Route 1 (als een Purrloin))
-Pansage Moves: Bite, Dig, Solarbeam, Bulled Seed. (Gevangen in Striaton City)
-Musharna Moves: Psybeam, Hypnosis, Zen Headbutt, Psywave. (Gevangen in het Pokémoncenter van Striaton City (als een Munna))
-Whirlipede Moves: Rollout, Pursuit, Poison Tail, Bug Bite. (Gevangen in Pinwheel Forest (als een Venipede))
-Stunfisk Moves: Camouflage, ThunderShock, Mud Bomb, Scald. (Gevangen in Castelia City)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge en Bolt Badge.

Roxanne's Team:

-Graveler Moves: Rock Throw. (Hoënn Regio (als een Geodude))
-Onix Moves: Iron Tail, Dig. (Hoënn Regio)
-Nosepass Moves: Rock Tomb, Earthquake, Rock Slide. (Hoënn Regio)
-Swadloon Moves: Tackle, Strin.g Shot, Bug Bite, Razor Leaf. (Gevangen in Pinwheel Forest (als een Sewaddle))
-Frillish (Female) Moves: Protect, Water Pulse, Night Shade, Hex. (Gevangen in Castelia City)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge, Bolt Badge, Quake Badge, Jet Badge en Freeze Badge.

Burgh's Team:

-Dwebble Moves: X-Scissor, Dig, Protect. (Unova Regio)
-Swadloon Moves: Leaf Storm, Strin.g Shot, Solarbeam. (Unova Regio)
-Scolipede Moves: Poison Sting, Hyper Beam, Steamroller, Solarbeam (Unova Regio (als een Whirlipede))
-Basculin Blauw-Gestreept Moves: Water G.un, Bite, Aqua Tail. (Gevangen in Castelia City)
-Audino Moves: Heal Pulse, Thunderbolt, Flamethrower. (Gevangen op Route 4)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen