Foto bij ``24``

‘wat gaan jullie vandaag doen?’ vraag ik terwijl ik me omdraai. Ik kijk naar Sam die iets aan het lezen is. We hadden afgesproken, dat ik de ene keer bij Dean en de andere keer bij Sam zou liggen. Ik vond het best zolang ik kon slapen. Dit keer was het de beurt om bij Sam te liggen. Dean was al een paar uur weg. ‘zou hij weer met iemand aan het flirten zijn?’ vraag ik. Sam krijgt een glimlach. ‘je weet maar nooit met hem’ de deur gaat open en ik kijk er naar. ‘al terug?’ zeg ik sarcastisch. Dean schopt de deur dicht en laat 2 tassen vallen. ‘ik heb wat kleren voor je, omdat je vanavond gaat oppassen. Ik vind dat je wat anders aan moet dan dat je nu draagt’ hij gooit een tas naar me toe en ik haal er een shirt uit. ‘Dean, je beseft wel dat ik als tiener ga en niet als hoertje’ ik gooi de kleren terug in de tas en pak een trainingsbroek uit mijn eigen tas. ‘ik denk dat dit beter is’ Sam pakt het rokje dat ik in de tas had gelaten eruit en kijk dan naar Dean. Hij schudt zijn hoofd afkeurend. Het was een kort rokje geweest, veelte kort als je het mij vraagt. Snel kleed ik me om en zucht. Ik ben al een tijdje geen tiener meer, ook al kon ik er soms wel voor door. Mijn lange haar dat ik het liefste in een vlecht had doe ik nu in een hoge paardenstaart. ‘en wat denken jullie?’ ik kom uit de badkamer en draai me een keer om. ‘ik denk dat het rokje beter staat’ zegt Dean met een glimlach. Ik rol met mijn ogen en pak wat spullen. ‘ik bel jullie als ik er ben, en als er wat gebeurt oké?’ ze knikken en ik sluit de deur. Het is maar een klein eindje lopen tot het huis. Ik blijf even stil staan en probeer niet al te verbaast te kijken. Het huis is groot, niet zo maar groot maar eerder gigantisch. Dit is dus wat ze een landhuis noemen. Ik bel aan. Na een zoemer gaat de deur open en loop ik het terrein op. ‘ik heb gebeld, voor oppassen’ de deur gaat open. ‘ik ben meneer Lewis, de kinderen liggen al op bed. Als er wat is; ons nummer hangt op de koelkast. Ik geef je een rondleiding en dan gaan we’ verbluft blijf ik staan. Ik dacht echt dat ze eerst van alles over me wilde weten. Achja misschien vertrouwen ze me gewoon.

Reageer (1)

  • Paddo

    o.o Of ze weten dat dr een SUPRISE CLOWN RAPE!!! gaat komen o.o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen