Foto bij Blood on my hands

Oke, het zijn er geen zeven, maar Elly4ever haar reactie telt dan voor twee, gheheh. Heel lief <3!

En omdat Pebble Nubs schattig vindt en omdat Faery zit te wachten op een liefdesverklaring (die echt nog wel even op zich laat wachten, hahah (a))

En natuurlijk omdat jullie allemaal stuk voor stuk fantastisch zijn, nog een stuk =D!

Laat maar weten wat je ervan vindt :).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Tucker

    wowie, DOORNROOSJE O.O
    omg, Pebble dacht hetzelfde, hehe
    Anyways, - Wat Pebble ookal zei- NU MOET PETER HAAR KOMEN REDDEN, BEAM
    okay, bye <3

    1 decennium geleden
  • Involved

    Wow hoewel ik niet helemaal snap wat er op het laaste precies aan de hand is, vind ik het wel weer een super hoofdstukje :) jouw story help me om niet meteen voor een bus te springen omdat ik morgen weer naar school moet ;)
    En wat het natuurlijk nog beter maakt is dat je hebt toegegeven dat er later een liefdesverklaring komt :)
    X

    1 decennium geleden
  • LoliiPoP24

    ooooohh freaky!! je schrijft echt mooi :)

    1 decennium geleden
  • Pebble

    Ik moest aan Doornroosje denken! O.O
    Die vrouw is echt eng... Ik krijg de kriebels van d'r.
    Jakkie.
    Peter moet haar komen redden (TUTUDUDUUUUUU) *superheld deuntje*
    Pak z'n cape en vlieg verder naar het volgende deel! (hoera)

    1 decennium geleden
  • Faery

    Omg, ik ben zó blij dat je zoveel schrijft!
    Gehehehe. Ik vind dit heel leuk om te lezen :3, en ach, ik kan nog wel even wachten op die liefdesverklaring. Maar hij komt er dus wel? *Wenkbrauwwiebelt*
    Oké dit stuk deed me heel erg denken aan Doornroosje. Wat waarschijnlijk ook de bedoeling was, hihi.
    Als je nu nog een stuk schrijft ben ik heel blij, want ik verveel me te pletter en het enige wat helpt is lezen, dus ja. Hinthint.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen