Na een lange week zonder hoofdstukken weer een hoofdstuk :)

Wat een sukkel, in een paar weken was ik me erg gaan hechten aan Lieke en Lotte. Ja, ook Lotte. Dat doe ik vaker, me hechten aan iemand die ik niet eens zo goed ken. Ik vond het rot, voor Lotte. Mark verdiende iemand als haar niet, dat voelde ik gewoon.
Morgen zal ik wel even met Lieke gaan praten, die heeft het vast al gehoord. Die is zo nieuwsgierig, vast na school langs Lotte gegaan. Ook best logisch, ze heeft mij en Mark zien ruzien. Terwijl we dat nooit doen. En ineens is Lotte er dan niet, Lieke zet zulke dingen op een rijtje en zoekt dan altijd een verband.

Ik kijk een film, Mean Girls. Mijn zus kijkt hem en ik kijk mee. Dat meiden zo gemeen kunnen doen tegen elkaar. Kunnen ze niet gewoon aardig zijn? Als de film is afgelopen is het al 11 uur, en ik ga naar bed.

De volgende dag kom ik moe op school aan, slecht geslapen.
Een eindje verderop staan Lieke en Lotte te praten. En ik besluit Mark te zoeken, ik kan die meiden nu maar even niet storen.
'Hé' zegt Mark ineens, hij staat achter me.
'Hoi' zeg ik.
'Lieke kwam gister langs' zegt hij, WAT?! Kwam Lieke bij hem langs? Ik draai me naar hem om.
'Echt?' vraag ik. Ver weg geloof ik hem niet.
'Ja, het was echt gezellig!' zegt hij met een lachend gezicht. Nee, dit meent hij niet! 'Leuk meisje die Lieke' oke, nu gaat hij te ver!
Ik pak hem beet en druk hem op de grond. Ik sla hem een aantal keer goed raak in zijn gezicht. Hij verdiend het.
Er staan allemaal mensen om ons heen, ook Lieke en Lotte. Ze staan met open mond te kijken.
'Daan, stoppen!' roept Lieke, ik wil wel stoppen maar het lukt me niet.
Ik wil Mark te graag kapot maken, heel zijn leven en hijzelf...

Reageer (1)

  • HNLLZ1D

    :S:S:S:S:S
    Dat verdient Mark niet :'(
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen