Foto bij Chapter 2

Chapter 2.. het heeft even geduurd want ik schrijf nog een story waar ik al bijna niet aan schrijf. Ik ga proberen zo veel mogelijk te schrijven. x Casey (Fateful)

'Ready to party?' zei Harry. Hij pakte mijn hand en sleurde me mee naar de rode loper waar de foto's gemaakt werden. 'Harry wacht!' 'Is er iets All?' 'Ja, als ik met jou op de foto ga met wie moet Mara dan?' Ik keek om me heen. Mara keek me angstig aan, alsof ze wist wat Harry ging zeggen. 'Ze heeft keus genoeg toch! Niall? Louis? Liam? Zayn?' Mara schudde hevig haar hoofd. 'Kom op, ze zijn alle vier single. Choose babe!' 'Tja, hij heeft wel gelijk. Je kan niet eeuwig bij Keegan blijven hangen.' Ik keek haar smekend aan. 'Oke, oke. Maar wie zegt dat zij dat willen.' 'Ik.' Liam liep naar Mara toe en pakte haar arm vast. 'Zie je, zo simpel is het.' zei Harry. 'Wij gaan wel gewoon met z'n drieën.' Stelde Zayn voor. 'Niks ervan.' zei ik. 'Jullie zijn hartstikke knap en hier zijn genoeg leuke meisjes. Choose guys.' citeerde ik Harry. Niall liep als eerst bij het groepje weg. Ik was verbaasd, hij zag er nou niet bepaald uit als de dapperste. Niall liep naar meisje toe, die alleen in een hoekje stond. 'Hey.' 'Ehh.. hoi.' zei het meisje verlegen. Dat was Jenneke, We hadden samen Engels. 'Heb je al iemand om mee op de foto te gaan?' 'Nee. Ehh.. eigenlijk wilde ik alleen gaan.' 'Niemand gaat hier alleen. Kom mee.' Niall knipoogde naar me en liep toen met Jenneke de loper op. 'Zie je, dat ging best makkelijk. Nu jullie nog watjes!' Ik ging achter Louis en Zayn staan die ongemakkelijk de kantine doorkeken en duwde ze ieder naar een andere hoek. 'We zien jullie zo wel.' zei Harry en hij sleepte me mee de loper op. Liam en Maartje volgden.

Reageer (1)

  • 1PinkiePie0

    Omg!!!!!! I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!<3 And this story and One Direction <3!!!!!!!!!!!!!!! xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen