Aanmelden
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Naam Hoofdpersoon: Cait, iedereen kent haar als Caitje
1 decennium geledenNaam jongen: Harry E. Styles
verhaallijn: Lore gaf een party voor haar verjaardag en bijna de hele school was er. Thomas valt Cait al de hele avond lastig en Louis en Harry staan op het punt hem in elkaar te slaan. Harry pakt haar dan mee als ze strondzat is en ze hebben dan nog een spetterende avond in de kamer van Lore.
eventueel namen bij-personen(?): Thomas(Ex) Louis (Beste vrind)
innerlijk van hoofdpersoon:Prettig gestoord, mysterieus, koppig, aardig, lief, actief en creatief
Naam Hoofdpersoon: Annelies Johnson
1 decennium geledenNaam jongen: Zayn Malik
Verhaallijn: eum... iets dat Annelies 1D nog niet kent, en dan komt ze Zayn tegen op straat, en BOEM, liefde op het eerste gezicht.
eventuele namen bij-personen: Is niet nodig denk ik, en als je er nodig hebt, verzin je er maar (:
innerlijk van hoofdpersonen: ze staat bekend bij haar vrienden als een gek, gestoord meisje. Troosten kan ze niet goed met woorden, maar knuffels geven kan ze als de beste. Ze is lief als ze je mag, moet ze je niet hebben is ze best wel bot. Ze zit vol met sarcastische opmerkingen. Ze kan haar mond geen minuut houden, altijd vertelt ze wel een nutteloos verhaal waar iedereen van in een deuk gaat. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden.
Laat je mij iets weten als ie af is?
Succes!x
Naam Hoofdpersoon: Kirsty
1 decennium geledenNaam jongen(James, Logan, Carlos, Kendall, Harry, Niall, Liam, Louis, Zayn):Harry
verhaallijn:mag je zelf kiezen, misschien wel 16+
eventueel namen bij-personen(?: Emma(ex van Harry) Niels(ex van mij) zoë(meisje die Harry van me af wil pakken)
innerlijk van hoofdpersoon: Gek lacherig verlegen
Naam Hoofdpersoon: Sadey
1 decennium geledenNaam jongen(James, Logan, Carlos, Kendall, Harry, Niall, Liam, Louis, Zayn): Zayn, Niall, Logan of Carlos, kies er maar eentje uit!
verhaallijn: iets op het strand, maakt niet uit wat!
eventueel namen bij-personen(?):Jort(sadey's ex) June(Sadey's bff) en Romy(arrogant meisje van school)
innerlijk van hoofdpersoon: ze is best gek(leuk gek) en soms een beetje aandacht adict, voor vrienden zal ze alles over hebben, maar soms valt ze daardoor een beetje weg of word ze gebruikt.
Naam Hoofdpersoon: Mettie
1 decennium geledenNaam jongen(James, Logan, Carlos, Kendall, Harry, Niall, Liam, Louis, Zayn): Niall <3
verhaallijn: Um.. bedscene? Ja weet ik veel, ik ben dirty-minded ;$
eventueel namen bij-personen: Xanthe & Rixt (vriendinnen)
innerlijk van hoofdpersoon: Mettie is een koppig meisje, maar ook heel spontaan & eerlijk.