Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Rembrandt

    Wel,alles wat ik wilde zeggen (dat ik heb genoten,dat ik je wil bedanken...) hebben de anderen al gezegd. (cat)
    Maar nogmaals,bedankt. (:

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Het grootste deel van dit verhaal heb ik gelezen in stilte; dat wil zeggen, zonder enige reacties te plaatsen (voor zover ik me kan herinneren). Toch wil dat niet zeggen dat ik hiervan minder genoten heb dan alle andere verhalen die ik van jou gelezen heb. Eigenlijk vond ik deze juist een uitblinker; het heeft toch wel iets speciaals wanneer een verhaal ontstaan is uit een compleet nieuw idee, in plaats van gebaseerd op iets anders. De verhaallijn was niet erg ingewikkeld en fijn om te volgen, er waren niet teveel karakters waar de lezer rekening mee moest houden en toch bleef het me in zijn greep houden, woord na woord, letter na letter. Ik ben de laatste tijd erg achteruit gegaan wat betreft reacties schrijven - ergens kan ik me herinneren dat ik ooit een reactie heb geschreven van zo'n 300 woorden, voor de Potters, maar ik betwijfel of ik dat nu ook voor elkaar krijg. Je zou het wel verdienen, natuurlijk, maar ik moet ook weer even inkomen wat betreft reacties achterlaten.
    Wat ik overigens erg mooi vond aan dit verhaal was de band tussen Joshua en Jessy aan het begin. Ik heb vaker gelezen dat iemand een soort hatelijke relatie tussen twee personages probeerde te ontwikkelen tot iets meer romantisch, maar dat startte meestal met iets als; "Ik kon hem wel wurgen, maar stiekem vond ik hem ook wel leuk", of iets in die trant. Jessy was daar toch wel duidelijker in. Ik weet niet waarom, maar ik vond dat verschrikkelijk leuk om te lezen. :Y)
    Kortom, ik vond het een eer om dit verhaal te mogen lezen, en ik ben erg blij dat je besloten had om het op te schrijven en met ons Quizletters te delen. En ik hoop echt ontzettend dat ik uiteindelijk een boek in de boekwinkel zal vinden met jouw naam erop; een papieren versie met nette omslag van één van jouw creaties, puur en alleen al omdat je het verdient. En omdat ik gewoon ontzettend van jouw schrijfstijl houd. (:

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Vraag-vraag-vraag! Waar kan ik een Joshua kopen? I want him =)
    Okay, om deze reactie even nuttig te houden, dit was echt een awesome verhaa-ik heb de epiloog nog niet eens gelezen -.- Okay, faal ik.
    Nouja, die epiloog zorgt er waarschijnlijk voor dat ik nog meer van dit verhaal ga houden dan ik al deed =)

    1 decennium geleden
  • xxmarithxx

    Ik heb - ongelooflijke idioot die ik ben - dit verhaal gisteren pas ontdekt. Dat heeft er echter wel voor gezorgd dat ik gisteren tot láát aan het lezen was, omdat dit gewoon een super verhaal is.
    Ik heb het al vaker gezegd, maar je schrijft echt heel erg goed. Die tachtig abo's verdien je gewoon, juist om jou te laten weten dat je ook geweldig schrijft als je het niet over iets 'bestaands' hebt.
    Ik kan niet zeggen dat ik dit verhaal trouw gevolgd heb en steeds reacties geplaatst heb, maar ik kan wel zeggen dat ik ervan genoten heb en dat ik je er heel erg voor wil bedanken. Je hebt me hier gisteren namelijk heel vrolijk door gemaakt. Dus, dank je! =D
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Lauwrierblad

    Het was heel goed! Ik heb echt van je verhaal genoten, BEDANKT!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen