Foto bij 2.35. Zayn Javadd Malik

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • HVJzaynx

    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Het spijt me zo! *kijkt heel zielig* Nu heb ik er weer twee over geslagen, de eerste omdat ik ging hardlopen (op mijn hippe colourblocking-paarse schoenen) en omdat ik te veel friet had gegeten zoals altijd... kreeg ik ontzettende steken in mijn zij, waardoor ik een beetje van het padje af was, dus toen ging ik filmpjes van de lama's kijken. En de tweede omdat ik even voorbeeldig ging doen (wat grandioos is mislukt) en dus mee mee ben gegaan naar Lommel, shoppuh! Alleen niks gevonden zoals verwacht, wel mummy en daddy geïrriteerd, ze hebben het niet zo op mijn sarcasme... Ja ik heb ook nog 2 collega Giraffen, een klas vol bavianen, en mijn beste vriend de alpaka (zoek op! Echt een mooi beest, hihi) en de rest van mijn vriendengroep bestaat uit een walrus, meneer pinguïn (die is momenteel op wereldreis), en Perry het vogelbekdier is een vage kennis, oh en mijn aanbidder de zee arend (i wish..) Waah, dat jij dat durft, je haar afscheren! Echt heel vet hoor! Ga je het ook echt doen? Dat wil ik zien! (Ja ik ben erg enthousiast!) Ik heb trouwens I Just Had Sex geluisterd... *valt stil* Ge-wel-dig! Hoe verzin je het! Deze is niet van mij, maar, EPIC FAIL! By the way, lucky picture?! Dat wil ik ook! Er is een reden waarom ik standvastig weiger om op de foto te gaan... Sta niet echt glamoreus op foto's, (ik hoor bepaalde mensen diep zuchten en protesteren, iets wat ze wel afleren als ze een aantal foto's van jaren terug bekijken, 'wie is dat meisje met dat gezicht als een zure pruim?' 'eh, dat ben ik...') Ik vind slangen nog wel meevallen op de een of andere manier, het is de overmatige aanwezigheid van poten die het doen vrees ik. *herrinert zich iets* oh ja, dit is een reactie op een hoofdstuk... weetje hoe gênant dat is, tegen je "broer" zeggen, 'ehm, bro, hebben wij het eigenlijk wel veilig gedaan? Want ik voel me niet echt top....' En ze moet het gewoon nog niet vertellen (ja ik weet wat jij nu denkt: Oke... heeft zij een klap van de molen gehad,- nee schat een windmolen) Want dan is het verhaal nog niet afgelopen! *is heel trots op die geniale gedachten* Woehoe, Leigh kan zichzelf teleporteren, cool, (een beetje last van harry potter-achtige invloeden...)

    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen