013 - Beverly Sara Owens
aangezien jullie al een week geen stukje meer hebben gehad, dacht ik dat ik er maar weer eens eentje moest plaatsen;)
xx zaynmmarryme
Het was de volgende dag en ik deed dezelfde routine als elke dag. Maar toch zat dat gedoe van gister in mijn hoofd. Ik had natuurlijk heel erg zin in mijn date met Zayn, maar wat als mensen erachter zouden komen? Niemand zou mogen weten dat wij wat met elkaar hebben, dat zou verboden zijn. Ik beet even op mijn lip en borstelde mijn haar. Ik deed al mijn spullen in mijn tas en fietste naar school. Vooral Yasmin en Kristel mochten dus echt niet te weten komen van wat er gister was gebeurt. En ik hoop dat ze rest van de jongens ook hun mond houden. Ik had Britney gesmeekt om aan niemand door te vertellen en ze had gezworen dat ze dat niet zou doen.
Eenmaal aangekomen op school zette ik mijn fiets weer in het rek. Ik werd alweer vrolijk begroet door Yasmin en Kristel die me hadden opgewacht. "Heey girl, how are you?" vroegen ze vrolijk in koor. Ik glimlachte een beetje flauwtjes. "I'm fine girls," ik sloeg een arm om beide meisjes heen en samen liepen we naar binnen. "Allright listen, there is a new movie in the cinema's. I heard that it is an amazing movie, we HAVE to see it!" vertelde Kristel vrolijk. Mijn gezicht klaarde op. Ik hield heel erg van films en volgens mij hadden Kirstel en Yasmin wel een goede smaak in films. "So, you're going with us right?" vroeg Yasmin blij. Ik knikte hevig. "yes, yes i will!" zei ik opgewekt. "Allright cool, we will pick you up at 7 tonight." ik stopte met lopen. "Wait, is it tonight?" vroeg ik zenuwachtig. Ze knikten. "You don't have a problem with it right?" vroeg Kristel. Ik slikte. "I'm sorry, i can't. Tonight i'm.. i am very busy tonight.. maybe tomorrow?" probeerde ik. "What? You can't? I'm sorry girl, we both can't tomorrow so we are going today.. and if you can't then.. why are you busy?" vroeg Yasmin nieuwschierig. Het zweet brak me uit. "I.. I have guitar lessons.. tonight.." Ik beet even op mijn lip. Ik was echt slecht in liegen. "Guitar lessons? Iew.. how boring.. but allright." gaf Kristel toe. Ik zuchtte onopvallend. Gelukkig had ik me daar uit gered. Samen liepen we naar het lokaal.
Reageer (7)
Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven
1 decennium geledensuper duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal
Snel verder!!x
1 decennium geleden