Foto bij 2.31 Harry Edward Styles

Hee peeps, Weetje, ik zat me laats af te vragen, hoe denken jullie dat ik eruit zie?;$ (geen vraag voor geniall en Brilliam16;p)
So tell me what you think!(A) En willen jullie weer een Q&A of zeggen jullie van "rot op met je Q&A en schrijf gewoon verder"?

Ja, ik weet het, die foto's zijn fake..maar wat moet ik anders?

Love ya!

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Bemmeltje

    Hoe bedoel je alle fotos zijn heeeel goed gefaket of hoe je dat ook schrijft..verderrr

    1 decennium geleden
  • quotelover

    You-... You Filthy Animal! Wat denk je wel niet? Zomaar 3 (of waren het er 4) stukjes activeren terwijl ik niet in staat was om te reageren, nou heb ik me niet aan mijn belofte kunnen houden! Ja, ik moet toch iemand de schuld geven? Blame Niall! Of koninginnedag, de zon, mijn eigenwijsheid (is dat een woord?), het feit dat mijn hoofdverstopt zat (hoor ik iemand verkoudheid zeggen? We hebben een winnaar!), my mummy omdat ze 24/7 zeurt over mijn overmatig computer-gestaar (tel daar mijn vader bij op en je heb geïrriteerde mij, alsof ik iets beters te doen heb tijdens de vakantie, quizlet rules!) en het kappersbezoek van nog 2,5 uur (ik hoefde alleen de puntjes te laten knippen...) omdat iemand het leuk vond om thuiskappertje te spelen en haar haar falend te blonderen, kapper to the rescue! Oh en mijn vergeetachtigheid, echt ik herinner het me op de gekste momenten maar als ik tijd heb, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt! Nog een excuus, mijn lieftallige moeder vond het eergisterenavond leuk om me te ontvoeren om te gaan wandelen, wat we afgelegd hebben, jezus, ik wist niet dat dat zo ver was! (ik hoor je denken, ken je je eigen woonplaats niet? Maar normaal fiets ik zoiets, en dat lijkt echt korter!) Daarna was ik zo dood dat ik met mijn hersenen op stand-by een stuk film heb gekeken en niet meer kon reageren... Sorry! *puppy-oogjes* Nee ik was dus niet op vakantie, maar het was gewoon samenloop van omstandigheden *praat met aardappel in haar mond*, sjiek, niet? Ik moet nog even op bepaalde "gebeurtenissen" in de hoofdstukken reageren: Dat verven lijkt me echt heel mooi, die omtrekken, ge-wel-dig bedacht! en die foto's, I don't care of ze nou nep zijn of niet, ze voegen echt iets toe oftewel, good job! Oh en ze moet gaan hockeyen, dat is leuk, oké ik hockey zelf niet, maar mijn kleine, irritante krullerige, striplezende broertje wel,en ik ben ooit naar een wedstrijd geweest *knikt heftig*, dus... ik had nog iets, Oja jij hebt hett over een ikbijfvandaagbinnen-shirt, ik heb een aanpassing, Want naar mijn mening verkoopt de ikgavandaagtochlekkerniksdoen-outfit beter daarbij kan je ook nog de bijbehorende make-up aanraden: helemaal niks, maar vraag daar dan wel minstens 15 euro voor... Je moet de groetjes hebben van Arnold de Walvis, 'cause he missed you! Hij zit al minsten 2 dagen te mokken in een hoekje omdat ik niet schrijf, dat bleek achteraf, want ik dacht dat hij gewoon een zonnesteek had.... Wat me weer brengt op iets waar ik ook me bezig ben geweest namelijk een jongen vermijden die perse wil afspreken voor een duet, echt ik heb ontzettend de neiging om hem te wurgen via mij telefoon, maar dat is ook zo zielig, ik moet tenslotte nog met hem samen spelen, altijd zelfmedelijden hebben! Grapje! *trekt een vies gezicht bij het idee dat ze meneer heeft wijsgemaakt dat ze knallende hoofdpijn heeft* Ik heb ook wel iets anders te doen! (Dat is niet waar maar ik ben nou eenmaal verslaafd aan verhalen lezen...) Door die zorgen, ben ik je ook vergeten, oh wat erg! En ik ben het trouwens wel eens met die Q&A (in de adresbalk staat altijd qampa, iets wat mijn onderbewustzijn ontettend leuk vind, *lees, lachaanval*) ik wil wel weten bij wie ik mijn onzin drop! Ik moet nog wel geschikte vragen verzinnen *weet nu al dat ze vannacht niet slaapt* maar die komen nog wel! Be prepared! Nou vind ik deze reactie wel lang genoeg, hij is ietsepietsie langer dan normaal, wan tik had iets in te halen! (Zie de overload aan uitroeptekens...)

    xx (flower)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Verder!

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen