heb je de twilight-film gezien? Lees en ontdek hoe het eigenlijk zou moeten hebben eindigen...

'Aaah, mijn hoofd, het brandt, het brandt!', schreeuwt Bella. 'Het is het gif, het gif van James'; bevestigt Carlisle 'Je moet kiezen, mag ze een vampier worden?' 'Je weet wat ik wil..' zegt Edward. Bella ligt op de grond grond te cryperen. 'Ik heb een idee' zegt Alice. 'Laat haar vampier worden.' 'Ja'; zegt Carlisle instemmend 'Iew, nee!' roept Edward. 'Waarom dat niet?' vraagt Alice 'Ben je bang dat ze beter in jagen is dan jij bent?' 'Nee?!' 'Ben je bang dat ze beter zal honkballen?' 'Luister, waarom kan ze niet gewoon een lang en gelukkig leven hebben met mij?' 'Ja, en dan is ze een omaatje, en dat is niet goor?' 'Boeit het iemand wat IK te zeggen heb?' roept Bella. 'SSsssssssssssssssjjjttt, je bent gewond' zegt Edward terwijl hij een vinger op Bella's lippen legt. 'Dit is gewoon stom, wat zal er met Bella gebeuren als ze geen vampier wordt? Oh ik weet het, ze gaat met een wolvenjongen, want ik kan de toekomst zien!' 'tsj, alsof dat ooit gaat gebeuren.' Dan zegt Jasper 'Ehm, jongens, kunnen jullie niet wat opschieten, want volgens mij staat het hele gebouw in brand' 'Edward' zegt Carlisle 'Er is niet veel tijd meer, als dit is wat je wilt, dan is er een weg.' Edward kijkt bedroefd naar Bella en zegt 'Ik haal de pijn bij je weg Bell' 'Te laat, ik ben een vampier nu.' Bella rent weg 'Laten we wat mensen eten, woehoe!!'

Einde

als je dit leuk vond, bekijk dan ook het engels-taalige filmpje op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Nqvg0C90FhM

Reageer (1)

  • Nisssie

    okee die is egt ge-ni-aal!!! (dat filmpje ook)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen