Hoofdstuk XIX
Hehe, ik had na hoofdstuk XVIII bijna XIIX geactiveerd. Vanaf nu zitten er elf in een tiental.
Percy deed zijn best zo onverschillig mogelijk te antwoorden, maar zijn glimlach verraadde hem. Waarom ook niet?
Oliver probeerde niet eens om zijn stralende grijns te verbergen.
Percy deed zijn best zo onverschillig mogelijk te antwoorden, maar zijn glimlach verraadde hem. Waarom ook niet?
Oliver probeerde niet eens om zijn stralende grijns te verbergen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Oeeeee, I love this
1 decennium geledenHahhahahahaa, Wes is geniaaal
Ik weet niet waarom, maar zulke hoofdstukken maken me echt aan het la- wat is dat voor rare zin, natuurlijk weet ik waarom. Jij schrijft gewoon heel erg goed, en dan zit er ook nog eens echt humor in
Jaa, daarom maakt het hoofdstuk me aan het lachen
En nu ben ik bij en dat vind ik niet leuk want nu kan ik niet meer verderlezen
Dus ga ik snel een abo nemen want - shame on me - dat had ik nog niet gedaan
oh my oh my. He's gay and Wesley knows it. Nu wordt het helemaal interessant. Eens zien hoe lang die relatie met Audrey nog zal duren, het zag er toch niet naar uit alsof die goed ging. En wie zal er dan zijn om te troosten? Hehehe.
1 decennium geledenEigenlijk is het echt maf, ik had nooit zien aankomen dat Wes en Oliv zulke gesprekken konden voeren Eigenlijk vind ik Wesley best lief, nu is hij meer dan een veel te energiek ventje in mijn ogen.
aha Oliver is gay...zal Percy geweldig vinden:)
1 decennium geledenHa, ik hou van de gesprekken tussen Oliver en Wesley (:
1 decennium geledenNice!
1 decennium geleden