Foto bij Chapter 064 - Harry's POV

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • xLove1Dxx

    Larren is aan het liegen! En hoe kan je dat anders dan pas na ongeveer 5 maanden ontdekken!! Ze is aan het liegen zodat Harry en Yara ruzie krijgen! Ze is gewoon jaloers dat Harry Yara koos in plaats van haar!

    Snel verder!x

    1 decennium geleden
  • ilovezaynjw

    ik hoop dat het niet van harry is anders stop ik met lezen(N)(N)
    grapje maar ik hoop het niet:(:(

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    neeeeee dat mag niet!
    love your story(H)

    1 decennium geleden
  • HellsxAngel

    wacht ze zijn 5 maanden verder en nu pas heeft ze door dat ze zwanger is???? hier is maar 1 logische verklaring voor...
    Toen ze sliep kwam haar tuinkabouter tot leven en deed even een pruik met krullen aan, toen sprong hij op de trampoline die in Larren's tuin stond en slingerde aan een tak naar het raam. De eerste keer mislukte waardoor hij tegen het raam botste, maar de tweede... gebeurde hetzelfde, maar hij bleef eraan plakken dan deed hij een spreuk als 'u nepo maar' (lees als 'raam open u') maar het raam wou niet open... en toen probeerde hij allemaal andere spreuken enzo en eindelijk ging het raam open. Toen ging de kabouter, nog steeds met die krullenpruik op, bij Larren in bed en toen hij zeker wist dat ze sliep verkrachtte hij haar. Larren had natuurlijk iets door en opende haar open waardoor ze de krullen van Harry dacht te zien, meteen sloeg Willy (naam van kabouter) haar in het gezicht en viel ze flauw. TADA!!!!!
    Weet het het trekt op niets, maar dat is volgens mij de enige normale en logische verklaring, behalve als Harry zijn eigen Willy niet kon binnenhouden en het zo nodig bij Larren binnen duwen, maar dat is niet meer leuk! dusja
    snel verder !

    1 decennium geleden
  • Soleo

    euh what, nee dit had ik niet zien aankomen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen