Voordat ik het zelf door had stond ik oog in oog met Harry, die was opgestaan om waarschijnlijk wat te drinken te pakken. Ik botste tegen hem waardoor ik met een behoorlijke harde klap op de grond neerviel. ''Sorry! Gaat het?'' Vroeg hij meteen terwijl hij me hielp om weer overeind te staan. Ik knikte langzaam terwijl ik even naar mijn elleboog keek, die best pijn deed op dat moment. ''Weet je het zeker?'' Ik knikte nogmaals, waarna ik weer op mijn plek ging zitten. Naast me hoorde ik Kelsey en Heather grinniken. Ik keek ze met een waarschuwende blik aan terwijl ik zelf ook in de lach schoot. ''Mooie poging Am.'' Lachte Heather. Ik knikte glimlachend en staarde daarna uit het raam. Het was inderdaad niet het handigste wat ik kon doen, maar hoe kon ik weten dat hij wat te drinken zou halen. Ik had beter op kunnen letten. Een diepe zucht gleed langs mijn lippen de open ruimte van de bus in. Languit ging ik zitten totdat ik Harry weer zag en ik snel weer normaal ging zitten. ''Gaat het al weer een beetje?'' Vroeg hij zacht. Ik knikte langzaam. ''Maar het ging eerst ook al hoor.'' Mompelde ik onverstaanbaar. Harry keek even op, maar liet zijn ogen weer zakken naar het blikje cola wat hij in zijn handen had. Hij opende het blikje en nam gauw een slok. ''Wil je ook?'' Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd als antwoord. ''Nee, toch bedankt.'' Probeerde ik op een lieve, maar niet te opdringerige manier. ''Zeker?'' Vroeg hij nogmaals. Ik knikte. ''Jammer ik had het graag met je gedeeld.'' Zei hij met een brede grijns terwijl hij weer een slok nam. Ik trok een wenkbrauw op, waarna ik voorzichtig mijn ogen sloot en langzaam in slaap viel met mijn armen over elkaar heen geslagen.

Sorry saai stukje, maar ik wist niks anders. :-$ Ik was dit weekend niet online, omdat ik in Londen was. Ik had geen internet dus kon ik niks uploaden. Sorry daarvoor :-$

Reageer (9)

  • Cherbear

    wil je alsjeblieft verder gaan?

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    MEISJE; dit is eeen keeei dringende meelding:
    DOE AUB SNEL VERDER!
    u verhaal was zow leuwk en kmis et ;(
    (flower)

    1 decennium geleden
  • BAMMCUWL

    VERDER

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG verhaal <3
    vlug verder !!
    Abo + Kudo (H)
    Xx

    1 decennium geleden
  • BAMMCUWL

    Oeeeh je schrijft echt zo leuk ! && Hoe was het in Londen? Snel weer verderrr. xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen