Foto bij ``4``

Even spits ik mijn oren om zeker te zijn dat ze weg waren. Ik hoor een auto starten en weet nu zeker dat ze weg zijn. Oké, nu moet ik het plan uitvoeren. Ik neem een diepe zucht en ren naar boven. De trap is nog steeds nat. Er was duidelijk een leiding gesprongen. Mijn kamer is precies hetzelfde als toen ik ging slapen. Even blijf ik ernaar kijken. Je zou denken dat ik een verdrietig gevoel zou hebben, maar niets is minder waar. Mijn moeder was eindelijk van al die ellende verlost. Ik pak mijn tas en gooi zoveel mogelijk kleren, boeken en anders spullen die ik nodig zou hebben erin. De ketting die ik van mijn moeder had gehad doe ik om en de aansteker waar ons familie teken opstaat die van mijn vaders was geweest doe ik in mijn zak. Voorzichtig druk ik een kus op de foto van mijn ouders en Kane. Ik zou ze niet mee nemen, het is een last. Ik duik nog een keer onder mijn bed en haal daar een fles brandstof van onder. Even twijfel ik. Een zucht en dan schroef ik de dop van de fles. Ik zet hem op bed en loop naar mijn moeders kamer. Haar lichaam is verminkt en ik slik de tranen weg. Even draai ik me om en hou me vast aan de deurpost. Misschien wordt het me toch te veel. “doe het” verbaast draai ik me om. Het klonk als mijn moeder. Ik masseer mijn schouder en loop naar haar kast. Er ligt een grote variatie aan wapens, en boeken. Na een grondige selectie pak ik de fles brandstof uit de kast en gooit hem leeg over de kamer. Even sla ik mijn ogen neer en maak ik een paar tekens. ‘rust in vrede’ de brok in mijn keel en de geur van de benzine laten mijn ogen tranen. Als ik mijn tas heb gepakt en alle kamers grondig heb gecheckt en doe ik de deur open. Ik haal de aansteker uit mijn zak en pak een foto uit mijn zak. Nog een diepe hap lucht en ik steek hem in de brand. Ik leg hem bij de deur. Binnen no time staat het hele huis in de brand. Ik loop snel weg en verdwijn in het bos dat niet veel verder ligt. Een klein stukje verder en daar is een weg. Ik zou moeten liften naar het volgende dorp. En vanaf daar zou ik verder moeten. Geen idee wat ik nog moest doen.

Reageer (1)

  • Paddo

    O.o HET DONKERE DOS DER DEMONUH!!!! O.O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen