Foto bij ``2``

‘Alex, kom naar beneden’ de stem in mijn hoofd klinkt bekent. Laat me slapen. Ik ben zo moe. Ik draai me om. Er volgt een gil mijn ogen schieten open en ik ren van de trap.’Mam!’ Ik glij bijna van de trap af als mijn voet in iets nats staat. Mijn adem gaat gejaagd. Is het bloed? Mijn ogen gaan vliegensvlug naar de treden. Tot mijn opluchting is het alleen water. ‘blijf bij me vandaan, demon!’ ik vervolg mijn weg naar mijn moeder kamer. Mijn hart bonkt in mijn keel. We worden aangevallen, maar hoe? Ik had alles net nog gecheckt. Een windvlaag doet mijn shirt een stukje opvliegen. De voordeur staat open. Er staat een man in de deurpost. Het enige wat echt duidelijk aan hem is, is de angstaanjagende glimlach. Ik slik en pak het geweer dat is geladen met zout en salie. Gelukkig had mijn moeder me dit ook geleerd. Ik laad hem snel en schiet. De man verdwijnt en ik ren verder naar mijn moeders kamer. Mijn hand duwt de klink naar beneden. Hij geeft niet mee. Ik duw hard met mijn schouder tegen de deur. ‘mam!’ gil ik uit. Mijn stem slaat over terwijl ik de deur probeer te openen. Er klinkt nog een gil uit de deur. Ik trap tegen de deur maar hij blijft dicht. ‘iemand help!!’ gil ik uit. Paniek laat me niet helder denken. ‘mam, ik kan er niet in’ ik ram met mijn handen op de deur. Ze beginnen pijn te doen en dan voel ik zelfs hoe mijn knokkels open gaan. Ik stop en kijk om me heen. Er is niets dat ik kan gebruiken, om de deur open te breken. ‘ga achteruit!’ twee handen pakken mijn schouders beet. Ik wordt achteruit getrokken. ‘Sam, neem haar mee naar buiten’ ik probeer me los te trekken van de jonge man die Sam heet. ‘wacht! Nee… jullie overleven het niet als je de kamer in gaat’ Sam blijft staan en kijkt naar de andere jongen. ‘wat bedoel je?’ ik verstaar, opeens kan ik niets meer doen. Ik kan alleen nog maar horen, voelen en zien. ‘lieverd, ik bescherm je!’ een enkele traan glijd over mijn wang. Er strijkt een warme hand over mijn wang. ‘mam’ verzucht ik. Mijn lichaam wordt zwaar. Zacht hoor ik gemompel. Een harde klap en dan nog meer gebonk.

Reageer (3)

  • Fragonard

    What happend? :O

    1 decennium geleden
  • Sachiko

    SPANNEND!

    1 decennium geleden
  • Paddo

    O.o WHAT THE FCK HAPPEND?!!? :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen