Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • Auset

    Dit gaat te ver! Na ALLES wat hij gedaan heeft heeft ze toch niet echt het fucking lef hem te vergeven. Ze moet gewoon weg bij hem, punt uit! Klaar! Ze moeten ECHT uit elkaar.

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    WAT EEN KLOOTZAK!!!
    HIJ HEEFT HAAR AL ZOVEEL PIJN GEDAAN EN DAN NU DIT OOK NOG!!
    ik word hier gewoon boos! En ik leef echt met Amy mee. Dit is niet normaal, Justin is niet normaal bezig. Als je een vriendin(of vriend) hebt, moet je je echt niet zo gedragen. En vooral niet als dit je zoveelste kans is.
    Ik vind het knap van Amy dat ze hem iedere keer vergeeft, maar ik denk dat het nu de druppel is, zoals ze zelf zegt en bij hem weggaat. En dat snap ik ook!!
    Ik ben nog steeds niet afgekoeld, dat een verhaal me zo boos kan maken!
    Maar zoiets doe je niet, als iemand je nodig heeft, moet je ervoor diegene zijn.
    Echt geweldig<3
    Je schrijfstijl raakt me echt vanbinnen!
    En ik hoop dat mensen ook lange reacties neerzitten, om aan de 6 pagina's te komen, want je verdient het gewoon. En ik wil weten hoe het verder gaat. Iedere keer als je een nieuw hoofdstukje hebt, komt er een lach op mijn gezicht!
    xox

    1 decennium geleden
  • Soleo

    Justin!!! wees eens lief!

    1 decennium geleden
  • Chuks

    Stomme stomme stomme arrogante bieber! Waarom doet hij zo tegen haar zei deed niet eens wat? In ieder geval niets verkeerds! Ik bedoel hij moet echt wat liever doen! Hij is zoo stom bezig ik ga hem slaan, maar eerst dwingen om sorry te zeggen hij gaat weer spijt hebben en sorry zeggen ;@ dat is zo stom! Grrrrrr snel vertderrr !!

    1 decennium geleden
  • Dems

    ''Godverse arrogante klootzak.'' wauw, bij mij had er toch echt een hele reeks scheldwoorden uit me mond gekomen, alles wat ik maar kon bedenken, zelfs pannenkoek zou ik hem voor uitschelden, al is dat niet echt beledigend ofso want pannenkoeken zijn best lekker..
    maar inderdaad wat een gore arrogante klootzak, dat ie nu vooral maar van de trap af dondert ofso..
    Oke hopen dat die 6 pagina´s er snel zijn, want ik lees graag hoe ze hem helemaal in elkaar slaat als de pijn over is. (a)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen