Foto bij 093 Harry Styles

Holaaaa
Even nog een snel hoofdstukje omdat ik heeeeeeeeel lief ben (dat valt wel echt zeker wel mee).
Ney serieus, de reden van dit snelle hoofdstukje is om een beetje en mini lazy people party te bouwen omdat ik een Co-writer heb en die heeeeeeeeeeel graag wil voorstellen :)
Dus daar komt ie dan........
Bayly :)
(yeah)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • CalumThomas

    OMG OMG OMG!!
    Sorry ik wou dat programma als lief, klein meisje van 4 jaar altijd kijken, maar dat mocht niet omdat ik alleen Dora mocht kijken of zo, omdat ik anders "vierkante ogen" zou krijgen xD
    haha ik hou nu al van dat programma, gwn omdat het heel fout klinkt als twee bananen in pyjama's zitten ;)

    xxx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Haha super duper mega geweldig amazayn geschreven (H)
    sneel veerder (H)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Haha! Ik moet nu eigenlijk slapen maar heb toch nog dit hoofdstukje gelezen. En toen ik dus bij dat stuk van bananen in pyjama's kwam heb ik dus heel veel moeite moeten doen om niet heel luid te beginnen lachen, want ja, mijn ouders denken dat ik probeer te slapen.

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    meer stukjes(yeah), kan niet wachten. schrijf, schrijf :D (ok, beetje overdreven happy(maarja, zo ben ik :D (faal!!))) sorry dat deze reactie een beetje kort is maar ik moet nou juul gaan killen want ze heeft al mijn genante momenten aan Elly4ever vertelt (ben ik net achter gekomen)(zijn er nogal veel, maar voor sommige schaam ik me egt en hoe kan ze dit doen dus nu ga ik haar killen (vermoorden, uitschelden noem het maar zoals je wil):$)

    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Involved

    Haha Dat liedje over bananen echt grappig!
    Jeah 2 schrijvers betekent (hopelijk :)) nog meer stukjes ^^
    haha oke eigenlijk zeur ik altijd best wel veel over snel veder gaan xD
    Xx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen