Foto bij Hoofdstuk 10

Zoals beloofd vandaag twee stukjes :)

We moeten wel een aardig stukje lopen zegt hij dan. Als we lopen slaat hij een arm om me heen. Hij is echt lekker warm. Na een stukje lopen komen we bij het metro station aan. Ik zie Liam naar een meisje lopen, dus ik denk dat ik gelijk had dat hij naar zijn vriendin heeft gebeld. Ze geeft Liam een dikke knuffel en een kus. Dan komt ze naar ons toe lopen en geeft ons een hand. Sophie zegt ze. Ik geef haar ook een hand en zeg Lauren. De anderen meiden zeggen ook hun namen. We lopen het station binnen, en Liam loopt naar het apparaat en besteld blijkbaar kaartjes. Hij komt weer terug met tien kaartjes. Lou waar gaan we nou heen vraag ik weer. Het is een geheim babe. Maar daar kan ik echt niet tegen zeg ik. Nog heel even en dan zie je het vanzelf wel. Na een kwartiertje komt de metro eraan en we gaan op onze plaatsen zitten. Ik leg me hoofd tegen Louis schouder. Ik hoor een stem in me oor. Ik kijk op en ik merk dat ik blijkbaar in slaap ben gevallen. Ik kijk Louis met een vaagd gezicht aan, en hij moet er om lachen. We zijn er zegt hij. Als we uit de metro zijn, kijk ik om me heen. Het ruikt hier heel anders dan bij ons. We lopen nog een stukje verder, en dan zie ik allemaal zand, en ik hoor het geruis van de zee. We zijn bij het strand gil ik blij. Iedereen kijkt naar me en begint te lachen. Ik begin te blozen. Ik begin wat harder te lopen. Na een paar minuten zitten we dan ook met z'n allen uitgeput in het zand. Het was toch nog wel een hele zware tocht, door dat zand heen. Ik zit lekker tegen Louis aan, en de andere meiden ook bij hun eigen jongens. Ik heb het gevoel dat het ook wat tussen hun wat gaat worden, en dat ze allemaal elkaar leuk vinden. Ik moet eerlijk toegeven ik vind Louis zelf ook heel leuk, en ik hoop dat het wederzijds is. Even later gaat iedereen een kant op. Wij lopen naast het water. We vertellen allebei leuke verhalen van ons leven. Het voelt allemaal heel prettig. Na zeker wel een uur gelopen te hebben zijn we weer terug bij onze plek. Iedereen is er al weer. Heb je een leuke wandeling gehad Louis zegt harry, met zo'n ondeugend gezicht. Ja super leuk hoor Harry, jij ook? Ja ik ook Lou. Zayn en Liam zijn bezig om een kampvuur te maken. Niall is wat op zijn gitaar aan het spelen. Ja het is gelukt ze hebben het vuur met veel gemartel aangekregen. Wat moesten we toch steeds hard lachen omdat het steeds fout ging. Maar het is nu gelukt het vuur is aan. Het is heerlijk warm. Ik ben bij Louis op schoot gaan zitten, en de andere meiden zijn ook bij hun jongens op schoot gaan zitten. Niall is ondertussen allemaal liedjes op zijn gitaar aan het spelen, en de jongens zingen mee. Ze zingen allemaal echt heel mooi. Ik krijg er gewoon kippevel. Louis merkt het, en streelt er met zijn hand overheen. Wat zijn ze toch allemaal leuk!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen