Foto bij Hoofdstuk 9

Ik kan al van de verte zien dat Louis de deur open gaat doen. Hee meiden zegt hij vrolijk. Hee louis zeggen we alle vier. Kom binnen. Ik loop naar binnen en hang me jas op. Louis komt naar me toe en fluistert in me oor dat ik er prachtig uit zie. Mijn mondhoeken krullen omhoog, jij ziet er ook mooi uit Lou. We lopen met z'n allen naar de woonkamer. Hee jongens zeg ik. Heeee Lauren roepen ze blij. Dit zijn Britney, Carmen en Celina zeg ik. Hoi jongens zeggen ze verlegen. Hee meiden zeggen ze glimlachend terug. Ik ga op de bank naast Louis zitten. Britney gaat naast Zayn zitten, Carmen naast Harry en Celina tussen Liam en Niall in. Willen jullie wat drinken vraagt Liam. We zeggen allemaal dat we cola willen, dus dat is mooi makkelijk voor Liam. Even later komt liam met negen glazen cola weer aan. Heb je geen chips mee genomen vraagt Niall. We moeten allemaal lachen om zijn opmerking. Uh nee zegt Liam. Niall rent naar de keuken en komt weer terug met 2 zakken chips. Zullen we maar een leuke film gaan kijken stelt Harry dan voor? Naar de film weten wij nog iets anders leuks om te doen maar dat houden we nog even geheim. Oke is goed zeg ik. Zayn loopt naar een kastje waar allemaal dvd's in liggen. Wat dachten jullie van deze vraagt hij. Neee die wil ik niet, want dan krijg ik alleen maar meer honger zegt Niall. Haha wat is het toch ook een schatje denk ik. En wat dachten jullie van deze dan? Ja die lijkt ons allemaal leuk zeggen we. Zayn stopt de dvd in de dvdspeler en gaat dan weer naast Britney op de bank zitten. Het is een hele enge film maar ook heel romantisch zegt Harry. De film begint en iedereen is stil, alleen hoor je het gekraak van de chipszak van Niall. Harry had inderdaad gelijk hij is echt eng. Ik ga voorzichtig nog meer tegen Louis aan zitten. Hij merkt dat ik het een beetje eng vind, en dat ik dichterbijer kom zitten, dus slaat hij een arm om me heen en trekt me bij hem op schoot. Niet veel later merk ik ook dat de andere meiden op de jongens schoot zitten. Britney op die van Zayn, Carmen op die van Harry en Celina op die van Niall. Het gaat wel een beetje lastig omdat Niall ook de hele tijd chips aan het eten is. Liam heeft al een vriendin. Even later wordt de film weer heel romantisch, en ik voel dat louis me hand goed vast pakt. Ik vind het een fijn gevoel. Ik ga tegen hem aan liggen, en ik ruik zijn lekkere parfum op. De aftiteling verschijnt. Het was inderdaad een enge maar ook zeker een romantische film. Kom we hebben nog een verrassing voor jullie zegt Louis. En hij trekt me mee van de bank af. De anderen staan ook op en lopen naar de gang. Ik heb nog steeds de hand van Louis vast. We trekken onze jassen en we gaan naar buiten. Liam belt met iemand, en ik gok dat het zijn vriendin is. Waar gaan we naar toe vraag ik dan maar. Ja dat is een verrassing zegt hij.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen