Foto bij 2.23 Leigh Macy Jasmine Malik

Bedankt voor jullie reactiess<3

Love you all!

Hope you still like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • quotelover

    Echt heel mooi geschreven! *wil een prijs uitreiken en bedenkt dan dat ze geen beeldje heeft* En ik heb zin om Finn te knuffelen, met zo'n wurggreep! (beetje misplaatst, beetje maar) Het is ook zo'n dropje! *zucht vertedert* Die foto! Aaaaaah! ("how many A's are there?"-"six" ) En ze moet het vertellen, want dan kunnen die mensjes begrip tonen en haar helpen, natuurlijk eerst kwaad zijn (daarvoor is het een verhaal, the happy end is always on the last page), en dan gaat ze het recht zetten en, en... STOP! *de hyperactieve nina-trein is tot stilstand gekomen* Dat waren dus mijn gedachten die een wedstrijdje zoveel-mogelijk-onzin-bedenken-in-een-minuut deden... Anyways, (whatever, omg, om er nog een paar in te gooien) deze reactie gaat niet zo lang als normaal zijn aangezien ik bezig ben met piekeren over mijn profiel-keuze (van school) en dus minder idiote-inspiratie heb, laten we het een dipje noemen (dipje... als je totaal in tranen bent voor drie kwartier, maar dat lag aan mijn emotionele instabiliteit *doktersstem* genaamd het maandelijkse probleempje.)maar dat doet er allemaal niet toe... dus... Dale a te cuerpo alegria macarena, que te cuerpo es pa'darle alagria y cosa buena, dale a te cuerpo alegria macarena, hey macarena! (heb ik mezelf gisteren aangeleerd, so proud.... heb het alleen niet helemaal goed geschreven!)


    xx

    P.S. Het is toch wel lang....

    1 decennium geleden
  • 1Dloveeer

    ik wil echt weten wat er allemaal gebeurd is!!!
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • Soleo

    snel verder!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen