En? Spannend he? Haha, lees maar snel verder en vergeet niet op abboneren te klikken :)

POV Daan
Ik ga naar het feest, ik ben een lafaard. Een stomme lafaard! Ik wilde graag met Lieke naar het feest, maar ik durfde haar niet te vragen. Mark vindt me natuurlijk 'te verlegen' pff.

Ik kom aan, later dan verwacht, maar ik heb ook totaal geen zin...
'Hé, ben je daar eindelijk!' komt Mark roepend aanlopen.
'Euj, ja goed hè' zeg ik terug.
'Even onder ons, je gaat toch niks met die Bente doen?' vraagt hij. Hoe komt hij daar nou bij? Ze is best aardig, maar ook ongelofelijk irritant!
'Nee, tuurlijk niet!' zeg ik.
'Mooizo, dat denkt Lieke. Dus pas op Daantje!' zegt hij. En hij loopt weer weg.

'Hé, Daan' zegt Bente die net komt aanlopen.
'Euj' zeg ik. Wat wil zij nou?
'Dansen?' vraagt ze, waarom zou ik met haar willen dansen?
'Nee' zeg ik, en ik krijg een beledigde blik terug. Ze gaat helemaal om me heen hangen met haar armen om mijn nek. Ik probeer ze weg te halen maar ze legt ze telkens weer terug. Precies op het verkeerde moment komt een slownummer. Ik kijk rechts van me en zie daar een eindje verderop Lieke staan, ze wil net vertrekken. Ik wil niet dat ze dit ziet. Maar hier had ik niet op gerekend. Ineens zoenen we, Bente zoent me! Het duurt een tijdje tot ik het besef dat we aan het zoenen zijn. Ik duw haar van me af. Ik ren naar Mark en vraag waar Lieke is.
'Ze rende ineens naar buiten, ik denk dat ze je zag lebberen met die Bitch...' zegt hij.
Ik ren naar buiten op zoek naar Lieke.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen