Foto bij Big Purple Bear

Lotte en Mark ^^

'Was te verwachten...' zegt Daan.
'Ja' zeg ik.
Ze zwaaien naar ons terwijl ze elkaars hand vasthouden. Het is het einde van de rit, we stappen allemaal uit. Lotte en Mark lopen naar het ballengooien.
'Ik ga een mooie beer voor je winnen!' zegt Mark. 'Welke kleur?'
'Paars' roept Lotte.
'Komt goed schatje!' zegt hij. En hij begint met gooien.

'Nou die vermaken zich wel!' zegt Daan na een tijdje toekijken. Mark had een grote paarse beer met hartjes ogen gewonnen en aan Lotte gegeven.
'Dus, waar gaan wij heen?' vraag ik.
'Booster? Durf jij dat?' stelt Daan voor.
'Tuurlijk! Ik ben geen aanstelster!' zeg ik.
'Je bent een van de weinige meisjes die dat durft!' zegt hij.
De Booster is een gigantisch hoog ding waar je rondjes in draait en die ook opdekop gaat enzo...

'Hé, we waren jullie kwijt!' zegt Lotte als Daan en ik net uit de Booster komen.
'Jullie waren toch bezig, dus gingen wij ook wat doen!' zegt Daan.
'En hebben we nu 2 stelletjes?' vraagt Mark terwijl hij Daan vragend aankijkt.
Daan kijkt Mark aan alsof hij hem wil vermoorden. En krijgt dan een knalrood hoofd, hij kijkt me aan en kijkt beschamend naar de grond.
'Nee' zegt hij dan uiteindelijk zachtjes. Hij is echt zo schattig!
'Tuurlijk niet!' zegt Mark, die zich ergert aan Daan's verlegenheid.

'Hé schatje, ga jij met mij naar schoolfeest vrijdag?' vraagt Mark aan Lotte.
'Ja, tuurlijk!' zegt Lotte.
'Met wie ga jij?' vraagt Mark nu aan mij.
'Niemand' antwoord ik.
'Misschien wil Daan wel met je!' zegt Mark, ik snap Daan niet! Hoe kan hij zo'n vriend hebben? Ik snap wel dat Lotte hem leuk vind, maar die koppel-acties zijn zwaar irritant! We kunnen het heus wel zelf!
Ik kijk Daan aan die Mark weer boos aankijkt. Dan kijkt hij me aan. 'Ik moet weer eens gaan, jij?'
'Ik ook' zeg ik en Daan en ik lopen naar de fietsen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen