Foto bij Another Perfect Day...

Foto van Mark :)

Het is weer een typische zondagmorgen als ik pas om half 10 wakker word. De kermis staat er en ik heb met Lotte afgesproken om erheen te gaan. Heb er zin in, zal ik Daan meevragen? Dan kan Lotte Mark meevragen... Nee, dan vinden ze ons vast stalkers... Ik kleed me aan, eet wat en ik fiets richting de kermis.

Lotte is er nog niet als ik aankom. En ik hoor het PING geluidje van een sms.

OMG! Mark vraagt of ik
wat te doen heb!
Hij mag toch mee?
xxx Lotte


Aan de ene kant ben ik blij voor haar, maar aan de andere kant ook weer teleurgesteld. Ik had middag met haar gewild, maar als Daan mij had gevraagd had ik er ook alles aan gedaan om het te laten lukken.
Dus ik sms terug dat het goed is. Ik krijg snel een PING geluidje terug van een nieuwe sms.

Je bent top! Zal
ik vragen of hij
Daan meevraagd?
xxx Lotte


Omg, dat wil ik best... Maar zou hij dan denken dat ik hem leuk vind? Nouja, ik sms wel even terug dat ze het subtiel vraagt.

Oké, ik zie
je zo! xxx Lotte


En net na ik het smsje heb gelezen zie ik Lotte en Mark aan komen fietsen.
'Hé! Daan komt eraan hoor!' zegt Mark.
'Oké' zeg ik.
En daar komt ook Daan aangefietst. 'Euj Mark' roept hij. 'Hallo dames!'
'Euj' zeg ik. Lotte zegt niks terug.
'Waar zullen we ingaan?' vraagt Daan.
'Reuzenrad?' stelt Lotte voor.
'Is goed' zeg ik.
We lopen samen naar het reuzenrad. Het is niet heel druk dus we zijn bijna meteen aan de beurt.
'Na u!' zegt Mark en hij gaat naast Lotte in een karretje zitten.
'Kom!' zegt Daan en dan gaan ook wij samen in karretje zitten.
Ik kijk voor me naar het karretje van Lotte en Mark, en zo te zien zijn hun druk in geprek.
'Leuk stelletje hun twee' zegt Daan.
'Ja, Lotte vind hem echt leuk' zeg ik.
'Hij haar ook' zegt hij lachend.

We praten verder weinig, als het bijna het einde van de rit is kijk ik weer naar Lotte. Ze zit zo raar naar me te zwaaien.
'OMG!!' zeg ik.
'Wat?' vraagt Daan en na een paar seconde snapt hij het ook. We zitten beide met openmond te kijken. Na een paar seconde kijken we elkaar aan en schieten we beide in de lach.

Reageer (1)

  • HNLLZ1D

    Me gusta!
    Maar wat doe ik? (ziet er wel uit als een 'Lotte-actie') Ik bedoel wat doet mijn naamgenoot?
    Foto is niet helemaal honingblond

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen