Foto bij Hoofdstuk 8

We zijn nu op mijn kamer ons aan het klaarmaken voor straks dat we naar One Direction gaan. De meiden waren bij mij blijven eten, omdat we dan meer tijd zouden hebben. En die tijd hebben we ook zeker hard nodig. Lauren waar is je krultang roept Britney. Uhm ik denk in het 2e laatje. Britney heeft super mooi stijl haar dus die wou dit keer wat krullen hebben. Carmen heeft krul en stijl door elkaar heen, het is ook echt wat voor haar. Celina heeft ook stijlhaar maar die laat het zo. Zelf heb ik krullen, dus ik ga een paar plukjes stijlen. Ik heb gelukkig paar dagen geleden nieuwe kleren gekocht, dus die doe ik nu aan. De meiden hadden al super leuke kleding aan, dus die hoeven niet meer naar huis om andere kleren aan te gaan doen. Lauren wil je me even helpen met krullen vraagt Britnet. Ja als je even wacht ik ben bijna klaar, begin maar alvast met je mascara. Oke doe ik. Zo mijn haar is klaar, ik ben er blij mee. Ik loop naar Britney toe. Wow Lauren je haar ziet er echt prachtig uit. Dankje zeg ik een beetje blozend. Ik pak de krultang en begin Britney's haar te krullen. Als dat ook klaar is, ga ik met mijn make-up beginnen. Ik was van plan om mascara op te doen, een heel klein beetje oogpotlood en wat lipgloss. Ik wil het wel een beetje naturel houden. Het eind plaatje van mezelf ziet er wel aardig uit. Ik vind het zo wel goed hoor roep ik hard door de kamer. Je ziet er echt heel mooi uit schat zegt Carmen. Ja vullen de andere twee ook aan. Dankjewel liefjes. Jullie zien er ook prachtig uit. Celina moet alleen nog wat lipgloss op doen en dan zijn we allemaal klaar. Willen jullie nog snel wat drinken voordat we gaan? Ja graag zeggen ze alle drie tegelijk. Haha mooi in koor hoor. Ik pak 4 glazen en schenk er sinas in. We gaan even op de bank zitten. Ik vind het echt heel spannend zegt Britney. Oh ja ik zo ook verschrikkelijk zegt Celina. Het komt wel goed meisjes, het wordt een te gekke avond, en ze gaan jullie allemaal leuk vinden. Zelf vind ik het ook een beetje spannend om weer te gaan, maar ik heb super veel zin om weer bij Louis te zijn. We hebben ons drinken op en we lopen naar de gang om onze jassen aan te doen. Ik doe ook nog even snel me sleehakken aan. Ik doe de deur open en we lopen naar buiten. Oke nu kunnen we echt niet meer terug zegt Carmen. Iell nee zegt Britney. Haha het komt goed hoor schatjes zeg ik snel. Het is ongeveer een kwartiertje lopen. Oke dus het duurt gelukkig nog even zegt Celina. We zien straks gewoon One Direction, wie maakt dat nou mee zegt Carmen. Nou wij zeg ik. Haha ik zie het al zo voor me, dan doen ze de deur open, en dan staat ik alleen maar of zeg ik in 1 keer niks meer. Ik schrok zelf ook wel even hoor toen Louis in eens naast me zat, en dat ik bij de jongens in huis was, en dat ik bij Louis in bed lag. Wow, je hebt gewoon bij Louis in bed gelegen. Weetje hoe gaaf zegt Britney. Ja dat was zeker weten ook heel gaaf. Kijk daar helemaal in de verte van die straat staat is hun appartement. Oeeh we zijn er bijna zegt Celina. We komen steeds dichterbijer. Na nog een paar meters gelopen te hebben zijn we er. Ik geef de meiden allemaal nog even snel een kneepje in hun hand, en dan druk ik op de bel....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen