Foto bij So sweet...

Nu word het pas echt leuk!! :D

Ik kleed me snel aan en eet wat, ik heb om 1 uur met Lotte in de stad afgesproken. Ik pak mijn fiets en ga fietsen.

'Hé!' roep ik als ik zie dat Lotte er al staat.
'Hoi' zegt ze.
Ik zet mijn fiets weg en dan beginnen we met ons gebruikelijke rondje.
We kletsen wat, maar ik kan me niet concentreren. Ik moet steeds aan het MSN gesprek met Rick denken.

'Hé kijk!' zegt Lotte na een tijdje maar ik let niet op.'Waar zit jij met je gedachten? Hallo! Daar staan Daan en Mark!'
Nu besef ik pas wat ze zegt, daar staan Daan en Mark. We lopen in hun richting, ik voel meteen de kriebels in mijn buik weer. Mijn gedachtes doen raar, gewoon erlangs lopen Lieke! Desnoods zeg je alleen 'hoi'. Dat is toch heel normaal? Maar ze zijn me voor.
'Hé Lieke!' zegt Mark, hoe weet hij mijn naam? 'Enne, wie is dit?'
Lotte kijkt me aan, en ik weet hoe blij ze zich nu van binnen voelt.
'Lotte' zegt ze.
'Aangenaam' zegt hij, echt op een supergrappige manier.
Daan staat er maar verlegen bij, hij is echt zo schattig!
'Laten we met zijn 4en een ijsje gaan eten!' zegt Mark.
'Jaa' zeg ik snel, misschien iets té snel. Nouja, nu hebben ze eigenlijk wel een soort dubbeldate.
We lopen met zijn 4en naar ijssalon Bernard. Ik weet zeker dat Lotte zich net zo blij voelt als ik me voel. Ik had nooit zoiets verwacht, nouja... Wel gezellig! We gaan samen aan een tafeltje zitten, Ik ga op de bank zitten, en Mark duwt Daan naast me. Ik moet er wel een beetje om lachen, Mark lijkt zo zelfverzekerd. En Daan zo verlegen. Lotte gaat tegenover me op een kruk zitten. Ze kijkt me aan met een 'OMG hoofd'.

Even later na veel geklets gaan we naar huis. Daan heeft niet heel veel gepraat, misschien vind hij me wel helemaal niet aardig... Ineens vind ik het een stuk minder leuk. Ik heb tenminste zijn nummer...
'Het was gezellig' zegt Daan snel als ik wegfiets. OMG, ik voel me ineens weer blij.
'Jaa, supergezellig!' zeg ik terug.

Als ik thuis ben ben ik supergelukkig, het was echt een leuke dag!
We eten taco's thuis, dat maakt me nog blijer!
Mijn favoriete film is op tv, Twilight. En na de film die tot kwart over 12 duurt ga ik dan eindelijk slapen.

Reageer (1)

  • HNLLZ1D

    Me gusta 'Mark'(flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen