Foto bij 074 Charlie McFly

Holaaaaaa
Ik wilde even Elly4ever bedanken voor haar mega hipsige (das een goed iets) reactie. Daardoor kreeg ik dus echt weer een drang om te schrijven (:. Dus jaaaahh het werkt echt xD.
Dus dankje dankje dankje dankje
(en ik denk dat de andere daar ook wel dankbaar voor zijn, aangezien ze anders nog geen hoofdstukje hadden gehad :))
Dus mensen! Wees eens heeeeeeeeel lief (pretty pretty pretty please) en lees haar verhaal maar!! Want ik vind het nu al een leuk verhaal!!! (: http://www.quizlet.nl/stories/83192/perfect-is-not-the-same--one-direction/ :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • xximkexx

    super leuk(H)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Involved

    Jeah een hoofdstukje:) en ik ben je ook eeuwig dankbaar dat je m'n verhaal leuk vind (en vind dat andere het moeten lezen) Aangezien jij toch wel een van mijn grote voorbeelden bent op het schrijvers gebied (zeker met deze story ^^)
    Ik moest echt lachen bij het stukje dat van dat Charlie haar nichtje een keer al het kaftpapier van dr boeken had afgehaalt omdat ze dacht dat het kadootjes waren;)
    Snel veder (ookal heb je net een best wel lang stukje gepost ^^)
    xx <3

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen