Foto bij Dankwoord.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • Bts

    Het spijt me heel erg voor de late reactie, maar hier is hij dan. Dit was volgens mij een van de eerste verhalen die ik heb gelezen op Q, en langste. Toen ik de Epiloog las, kwamen de eerste hoofdstukken allemaal als de wind voorbij. Maar dat komt vooral omdat dit verhaal ongelovelijk lang is geworden. Nieuw record op Q, I think?

    But okay, hier MIJN dank aan jou/jullie:

    Ik heb vanaf het begin al een abo genomen op deze story en ook gehouden. Waarschijnlijk ga ik een story starten en veel vragen stellen aan jou, dus bereid je er maar alvast op voor. No joke, maar ik heb vaak van die momenten dat ik niet de juiste woorden weet te vinden, zo ook in deze reactie. Ik ben altijd zó slecht in deze dingen. Waarom ik dan tóch een reactie plaats vraag je -je nu zeker af? Well, het zou triest zijn om niks achter te laten terwijl jullie hier zo lang mee bezig zijn geweest. Dan moet ik ook een kleine reactie kunnen plaatsen op een iPod, right? Het is maar een kleine moeite, vergeleken met wat jullie/jij nu voor deze story hebt geschreven. Ik vind het wel erg sneu dat jullie samen het verhaal zijn gestart en dat Seray er nu niet is. But okay, ik begrijp het wel. Jij hebt het in je eentje voor elkaar gekregen om aan dit verhaal een mooi einde te maken. Je hebt de juiste keuzes gemaakt, en ik vind het goed van je dat je Seray niet hebt vervangen. Je kunt een persoon namelijk nóóit vervangen. En weet je hoe dat komt? Omdat iedereen uniek is, en als je Seray dan dus vervangt word heel dit verhaal verkracht. Niet dat andere mensen niet kunnen schrijven, maar zoals ik al zei: iedereen is uniek, dus niemand is hetzelfde. Daarmee bedoel ik dus dat ook iedereen een andere schrijfstyl heeft. Beaudine, je bent een leuke meid en een fantastische schrijfster. Keep going and thank you for this story!

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    ok, ik heb hem nog niet helemaal gelezen (sorry daarvoor, ik kwam er een beetje laat achter dat dit verhaal bestond(heb nog niet zo lang quizlet)) maar ik vind het echt 1 van de beste verhalen ooit:D , ik had het wel leuk gevonden als je verderschreef, maar je kunt (helaas:( ) niet voor eeuwig doorgaan met een verhaal

    1 decennium geleden
  • Venne

    Hoihoi,

    super leuk, en geweldig verhaal....
    wel slecht van mij, dat ik hem nu pas aflees...maarja...
    heel veel sterkte, en vooral voor Seray (hopelijk lees je dit, en anders, ach, anders dan nog heel veel sterkte)
    Ik vind het wel goed van je dat je gestopt bent, het was een verhaal van jullie tweeën, dat is alleen heel moeilijk, en Seray vervangen kan niet..

    (K)

    1 decennium geleden
  • JustAGirlxoxo

    Dit is echt een supper de dupper verhaal en nu spreek ik denk ik wel uit alle lezers en ik heb spijt dat ik zo laat begon te lezen!!(huil)(huil) ik wou dat je verder schreef maarja daar is het nu te laat voor!!!(huil)(huil) welk verhaal moet ik nu tot 00:00 lezen?? Ik heb genoeg abbo's en bladwijzers maar jouw verhaal was echt leuk om te lezen en de andere ook wel maar ik denk niet zo leuk om wakker te blijven!! Of wel ik weet het niet maar wat ik wel weet ik dat IK en de andere LEZERS het heel heel heel heel heel heel heel erg erg vinden dat je stopt met schrijven!!!(huil)(huil)


    A lot of kissis and huggies mij XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX

    1 decennium geleden
  • Lisanneeee

    Dit was echt een super verhaal:)
    ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen XD
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen