4.4
" AMY ! Zeg alsjeblieft dat je Liam hebt gevonden. " Ik begon zachtjes te rennen naar hem met Liam op mijn rug, die me nog steeds stevig vast hield. " Goedzo. " Zei mijn Opa alleen maar. " Ik loop wel terug naar huis, ik laat hem zo niet op Spartan zitten, heb je de paarden trouwens gevonden ? " Ik zag Niall naast Opa staan, die er nog gezond uit zag op een paar schrammetjes na. " Loop maar naar het huis, lijkt me wel verstandig. Wij gaan de paarden zoeken. " Ik knikte en begon het bos in te lopen richting het huis. " Amy, stop please. " " Alsjeblieft, ik ben veel te zwaar. " Ik negeerde zijn gesmeek en zag het einde van het bospad al. Mijn benen voelde als lood aan, maar ik negeerde het. Ik versnelde mijn pas toen ik iets warms op mijn schouder voelde. " Huil je ? " Vroeg ik aan Liam, terwijl ik naar voren keek toen het huis in zicht kwam. " Nee, dat is bloed. " Zei hij eentonig. Ik negeerde het bloed, wat op mijn schouder druppelde en begon weer zachtjes te rennen. " LOU ! " Louise en Louis draaiden zich om en keken ons verschrikt aan. " Pak hem alsjeblieft over. " Zei ik hijgend tegen Louis. Hij knikte gelijk en haalde Liam van mijn rug af, waarna ik door mijn benen zakte en op de grond lag. " Help hem alsjeblieft. " Smeekte ik naar Louise, waarna ze gelijk knikte en Louis achterna liep, richting het huis. " Wat is er gebeurt ? " Ik zag Harry en Zayn rennend naar mij toekomen. Ik schudde mijn hoofd en bleef maar hijgen. Ik voelde twee armen onder me en voelde dat iemand me optilde. De kracht om mijn ogen te openen was er niet meer. " Wat is er gebeurt ? " Hoorde ik Harry vragen, maar ik schudde mijn hoofd. Ik opende één oog en zag dat Harry de deur openhield en dat Zayn me op een stoel zette aan de eettafel. Ik kreeg een glas drinken in mijn handen gedrukt en dronk het gelijk op. " Wat is er nou gebeurt ? " Ik schudde mijn hoofd en keek de twee jongens aan. " Ik heb geen idee. " " Vertel dan wat je weet. " Zei Zayn en Harry knikte gelijk nadat hij dat geantwoord had." Ik ging dus zoals jullie weten met Soraya rijden in de bergen, maar toen we op de berg stonden zagen we Opa heel snel zijn paard pakken en weg rijden richting het bos, waardoor ik merkte dat er iets niet goed was. " Ik stopte even en slikte even. " Wij reden dus terug naar ons huis en we merkten dat er iets mis was. Ik reed dus gelijk terug en hoorde Opa roepen, die blijkbaar Spartan had gehoord. Hij riep dat ik dus naar de beek moest komen en daar aangekomen zag ik hem staan met zijn paard aan de boom geknoopt. Hij zei niks, maar ik wist dat er iets verkeerd was, want de jongens konden we niet vinden. Ik had nog zo gezegt dat ze het bospad moesten volgen. " Ik schudde mijn hoofd en keek de twee jongens aan. Ze knikten, waardoor ze meer wouden horen. " Ik had onderweg al een shirt gevonden van Liam met scheuren erin, dus wist ik dat er iets fout was. Zo doende ging opa één richting uit en ik de anderen. Ik liep stroomafwaarts en hoorde iemand om hulp roepen. Ik riep naar Liam dus, wat ik toen nog niets wist, dat hij moest blijven schreeuwen. Dus ik volgde het geluid van waar het vandaan kwam en zag bloed op de grond liggen. Ik ging toen het bloed volgen en zag Liam op de grond liggen in een struik met een wond op zijn hoofd. Ik hielp hem eerst overeind, maar hij kon amper op zijn benen staan. Waardoor ik zei tegen hem dat hij op mijn rug moest en zo doende ben ik terug gelopen richting het huis en nou ja, de rest kan je zelf wel bedenken. " Met grote ogen keken ze me aan en ik stond op om een nieuw glas met drinken te pakken. " Waar is Niall nu dan ? Is hij ongedeerd ? " Ik knikte naar Zayn dat hij niet zo hysterisch moest doen. Ik slikte mijn drinken door en keek hem aan. " Ja, hij is bij opa, Hayley en Star zoeken en volgens mij had hij niks, ik had niks gezien dus. " Hij knikte en naam ook een slok van zijn drinken..
---
Reacties ?
Sorry voor het zo lang niet schrijven, ik was een beetje er door heen met school enzo ><. En ik was op vakantie. Ik omg sorry, ik ga gelijk door schrijven om nu elke dag wat te kunnen activeren. Sorry :c. Jullie haten me nu vast o: ?
Reageer (6)
neeee ik haat je niet want je hebt nu toch weer geschreven?
1 decennium geledenvakantie is soms ook lekker hoor (:
EN JE GAAT ELKE DAT ACTIVEREN
jeaaaaj (: snel verder x