Abbo? :) Plz?

De ochtend daarna kom ik moe op school, ik heb bijna niet geslapen. Het is gelukkig vrijdag en daarna weekend, gelukkig ik ben op!
'Hé, die Lieke!' zegt Lotte terwijl ze me van acheteren bespringt.
'Euj' zeg ik.
'Goed voor biologie geleerd?' vraagt ze.
'Jawel' zeg ik, maar ik weet dat ik niet echt hard heb geleerd.
We lopen samen naar het lokaal, en lopen langs Daan en Mark. Mark zit niet bij ons in de klas, vind dat vindt Lotte vast jammer. Ze kijken me aan en Mark geeft een duwtje aan Daan en lacht zich kapot.
'Wat?!' hoor ik Daan zeggen.
'O, niks hoor!' zegt Mark lachend terug op de meest sarcastische manier ooit.
Ik kijk nog even om als we weer een eindje verderop zijn, hij kijkt me weer even aan maar gaat daarna weer verder met waar hij mee bezig was.

'WHAHAHAHAHAHA' gillen Bente en Maaike door de klas.
'Zie je dat?' zegt Lotte 'Dat ze nu nog geen straf krijgen snap ik ook niet, wat een aanstelsters!'
'Ja' zeg ik kortaf terug.
'Misschien hè, als jij nou met Daan krijgt en ik met Mark kunnen we op dubbeldate!' zegt Lotte enthousiast.
'Ja, succes!' zeg ik.
'Hoezo?' vraagt ze.
'Nou gewoon, Daan vindt me in geen mogelijkheid leuk! En Mark zit niet in deze klas!' zeg ik.
'Ja, nou en! En wedden dat Daan jou wel leuk vind, waarom zou hij anders zo vaak kijken? Maar als het gebeurt, dan gaan we toch wel op dubbeldate?' vraagt ze.
'Jahoor! Hij kijkt nooit naar me!' zeg ik. Dus haar valt het ook op, dat Daan steeds kijkt...
'Wij slaan toe op schoolfeest volgende week!' zegt Lotte.
'Ja, tuurlijk joh!' lach ik haar uit.

We lopen naar de fietsen, en ik geef Daan nog even een laatste blik van vandaag. Hij fietst weg, kijkt achterom naar mij en rijdt bijna iemand aan. Diep van binnen lach ik me kapot, hij is zo schattig!
'Morgen stad?' vraagt Lotte.
'Ja, is goed.' zeg ik.
'Tot dan!' zegt ze.
En we fietsen weg.

Reageer (4)

  • HNLLZ1D

    ;(
    Xx

    1 decennium geleden
  • HNLLZ1D

    Ik ook!!!!
    :P
    xx

    1 decennium geleden
  • Crazy1DLove

    Haha, als dat volgend jaar is ga ik me kapot lachen xD

    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • HNLLZ1D

    Omg verder!!!
    Lotte wil bij Mark in de klas zitten (A)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen