Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
allebei, ik snap dat Marije wil dat Myra gelukkig wordt met Niall, maar ik snap dat lilsa niet wil dat Myra ongelukkig wordt door Niall ook al is dat niet Nialls schuld...
oké nou voel ik me echt heel slimxD
snel verder!!
Ik las dit hoofdstukje en ik dacht laat ik nou heel origineel zijn, maar dat blijkt weer eens van niet, want Chucks en ik hadden hetzelfde idee hahah.
Dus nu sluit ik me aan bij het team van Chucks, probleem opgelost!
Zo Moooi!
En ik denk dat Lilsa en Marije allebei het beste willen voor Myra, maar daardoor vergeten, dat Myra er zelf ook nog is om keuzes te maken!
Xox
Reageer (29)
allebei, ik snap dat Marije wil dat Myra gelukkig wordt met Niall, maar ik snap dat lilsa niet wil dat Myra ongelukkig wordt door Niall ook al is dat niet Nialls schuld...
1 decennium geledenoké nou voel ik me echt heel slimxD
snel verder!!
team niall (L)(L) XX
1 decennium geledenIk las dit hoofdstukje en ik dacht laat ik nou heel origineel zijn, maar dat blijkt weer eens van niet, want Chucks en ik hadden hetzelfde idee hahah.
1 decennium geledenDus nu sluit ik me aan bij het team van Chucks, probleem opgelost!
Zo Moooi!
En ik denk dat Lilsa en Marije allebei het beste willen voor Myra, maar daardoor vergeten, dat Myra er zelf ook nog is om keuzes te maken!
Xox
team larry <3'
1 decennium geleden