|| O19 - Myra Claire Woods
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
ONE DIRECTIONNNNNNNNNNN
1 decennium geledenWOEHOEEEEEEEE
OMG ME MOEDER KWAM LAAST THUIS
MET EEN MEGA POSTER VAN HARRY!
Dus ik begon te gillen
ENNNN
Ik vermoorde me moeder bijna
door haar half te wurgen
OEPS
sorry mam :#
oke ben nu best benieuwd naar dat verhaal!
1 decennium geledenen owhh, die kinderpraat van ian, ik hou daar zo van, hea? van die kindertjes die denken dat ze slimmer zijn, hihi.
weetje, ik vind het wel weer eens tijd om in de shoutout te komen. owwh, wat klinkt dat verschrikkelijk arrogant, egooistische ik!
uuhm, wat ga ik nou eens vertellen? weetje, ik ben deze week minimaal 10 lesuren vrij, jheejj! vandaag eerste 3 uur, dus moet straks 10 voor 11 op school zijn en dan tot 20 over 1. dinsdag niks, woensdag 2e en 3e uur, donderdag 3e en 4e en misschien laatste en vrijdag 2e en 3e en 4e uur! ben daar wel ff blij mee! ben zo blij dat die leraren allemaal naar parijs met havo3 enzo gaan, haha. en zo leuk dat het bij bijna alles de lesuren achter elkaar zijn, zodat we niet van die doelloze tussenuurtjes hebben. maar dat we gewoon lekker naar huis kunnen gaan en daar ff weer wat hoofdstukjes op Q. lezen, jeej!!
whaha, doeii! komt nieuw stukje snel?