Foto bij Hoofdstuk 7

Ik hoor dat de bel gaat, en loop richting de deur. Ik doe hem open en drie meiden vliegen me om de hals. Vertellen vertellen zegt Carmen. Ja ja rustig, maar zo leuk is het echt niet hoor. We lopen richting de woonkamer en we gaan op de bank zitten. Willen jullie wat drinken? Ze knikken ja. Cola allemaal? Ja doe maar zeggen ze. Ik loop naar de keuken, pak 4 glazen, doe er cola in en loop weer terug naar de bank. Als ik op de bank zit kijken ze me alle drie ook gelijk aan. Ik begin weer het hele verhaal te vertellen, dat we super lang bij het vliegveld hebben gewacht op me vader, en dat hij maar niet kwam. Hoe we het briefje vonden op de tafel, wat er gebeurd is op het politiebureau en dat Louis Tomlinson mij gevonden had en dat ik gewoon bij One Direction geslapen heb. Ze hebben het hele verhaal met open mond geluisterd. Ik merk nu pas dat er weer tranen over me wangen glijden. Ik voel dat er 3 armen om me heen worden geslagen. We vinden het echt allemaal super erg voor je. En als er iets is kun je ons ook altijd bellen, of je komt naar ons toe of wij naar jou. Dankjewel schatjes ik hou super veel van jullie. Ik ben blij dat ik jullie heb. Wij houden ook van jou schat. Zullen we dan maar een leuke film gaan kijken stelt Celina voor. Ja maar dan wel een comedy zegt Britney. Ik heb zelf ook wel zin in een comedy, kan ik eindelijk weer even lachen en vrolijk zijn. Ik loop naar de kast en laat tientallen films zien. Nee, nee, nee en zo gaat het even door. Ja die wil ik schreeuwt Carmen dan. De anderen zijn het ook met haar eens, en mij lijkt het ook een leuke film, ik heb hem zelf namelijk ook nog niet gezien. Voordat de film begint pak ik nog snel de fles cola, en een zak chips. Aaah chips lekker roept Celina. We grinniken allemaal. Eigenlijk lijkt ze wel een beetje op Niall, zij denk ook alleen maar aan eten. Ik ben bang dat die zak chips snel leeg is zegt Britney. Haha dat denk ik ook zeg ik. We zitten nu midden in de film en we hebben de hele tijd al heel hard gelachen. De zak chips is inmiddels al een tijdje op, wat ook heel voorspelbaar was. Maar het is wel super vet he dat Louis je gewoon vond, en dat je gewoon bij One Direction hebt geslapen zegt Carmen. Ja dat was ook super gaaf, en het zijn allemaal super lieve schatjes. Ja dat geloof ik graag zegt Celina. Dan gaat mijn telefoon af, ik kijk op me I-phone schermpje en ik zie dat er een nummer staat die ik niet ken. Ik druk op het groene telefoontje. Met lauren. Ja met Louis hier. Hee zeg ik dan. Heb je zin om vanavond wat leuks te gaan doen met de jongens en mij. Uhm ja dat lijkt me gezellig, maar mag ik dan mijn 3 vriendinnen meenemen. Ja tuurlijk is alleen maar leuker zegt Louis. Oke is het goed dat wij dan half 8 bij jullie appartement zijn? Prima zegt Louis. Tot dan, tot dan. Was dat een van de jongens vraagt Britney. Ja het was Louis, en hij vroeg of ik vanavond iets wou gaan doen met hem en de jongens. Ik heb gezegt dat ik wou, maar dat jullie ook mee moesten, en dat vond hij goed. OMG IK GA VANAVOND GEWOON NAAR ONE DIRECTION zegt Carmen. Hahaha we moeten er allemaal om lachen. Zelf heb ik er ook super veel zin in, ze zijn zo leuk. We hebben de film weer verder gezet, maar ik denk meer aan vanavond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen