Foto bij Hoofdstuk 6

Sorry voor het kleine stukje!

Ik ben bijna bij me huis, ik loop steeds langzamer omdat ik het toch wel een beetje eng vind. Hoe zou me moeder reageren dat ik vannacht bij jongens heb geslapen, wat denkt ze nu van papa, hoe gaat ze er mee om? Ik ben erg benieuwd naar haar reactie. Ik zie het huis al in de verte komen. Ik zie dat me moeder voor het raam staat. Ik loop verder en als ik er ben, doet ze ook snel de deur open. Ze vliegt me om de hals, en blijkbaar is ze dus blij dat ik er weer ben. Na 3 minuten zo te hebben gestaan, laat me moeder me los. We gaan op de bank zitten. We zijn even stil maar dan begint me moeder te praten. Toen jij weg was, heb ik nog een poosje met die agent gepraat. Er komt dus nog een rechtzaak wat er allemaal met hem gaat gebeuren, en daar moeten wij ook aanwezig bij zijn. Oh nee daar hebben we het al, dan moet ik hem ook nog gaan zien die vieze smeerlap denk ik. Je vader zal zeker een zware straf krijgen gaat ze verder. Toen ook na een half uurtje ging ik naar huis. Ik dacht dat je vast thuis was, maar daar was je ook niet. Ik heb je nog gezocht, maar ik kon je nergens vinden. Ik was dood ongerust. Maar gelukkig belde je wel, dat je bij veilige mensen was. Ja sorry dat ik zo onaardig deed, maar ik ben gewoon super boos op papa zei ik. Ja dat begreep ik ook. Ik was blij dat je dat ene smsje nog stuurde, en dat je nu weer hier bent. Ja ik ben ook weer blij dat ik hier ben zei ik dan maar. M'n moeder ziet er echt verschrikkelijk uit, ook dikke wallen onder haar ogen. Je ziet heel veel verdriet maar ook woede in haar gezicht. Eigenlijk is het misschien allemaal nog wel erger voor haar dan voor mij. Wil je wat te eten vraagt me moeder dan. Ja lekker. Even later komt ze de keuken uit met twee bolletjes. Ik eet, en kijk onder tussen tv, maar mijn aandacht is er niet helemaal 100 % bij. Als ik het eten op heb, zeg ik tegen me moeder dat ik even ga douchen. Is goed, ik ga even boodschappen doen. Oke. Ik loop de trap op, ga naar m'n kamer, zoek wat kleding uit en loop dan naar de douche. Ik stap even later de douche in, en voel die heerlijke warme stralen over me rug gaan. Het ontspant me echt even. Naar een kwartiertje er onder hebben gestaan, stap ik de douche uit en droog ik me af. Ik doe me kleding aan, borstel me haar even en doe een klein beetje mascara op. Ik loop naar beneden, en ga op de bank zitten. Ik pak me mobiel, en ik bel Britney, Carmen en Celina of ze even langs willen komen. Ik moet het verhaal echt even aan iemand kwijt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen