Fredo and Bieberatic

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Boobs

    Leuke justin: rude, zoals het begin. Toen ze werden uitgewisselt. Horny $: flirty. Arrogant qua, uiterlijk.
    Stoute justin: arrogant qua beroemd, ja dat.

    Leuke ashlynn: hoe ze normaal is.
    stoute ashlynn: ugh die aandacht die ze zoekt in de showbizz van hollywood, die gedoe dat ze adere jongens aandacht geeft dan justin.

    1 decennium geleden
  • Things

    Ash; soms dramaqueen, maar wel begrijpelijk. Leuk en lief meisje.

    Justin: lief, soms iet wat arrogant!

    X

    1 decennium geleden
  • Fischer

    Ik vind Justin niet zo heel leuk om eerlijk te zijn. Alleen als hij zo lief en behulpzaam enzo is dan wel. Maar over het algemeen is die gewoon bazig, stom, onaardig en is de fame naar zijn hoofd gestegen.

    Ashlynn is heel trouw en gaat echt voor mensen door het vuur maar ze is ook echt snel op dr teentjes getrapt en ze pikt veel te veel van Justin..

    Vandaar dat ik ook vind dat ze met Zayn moet krijgen :x Justin gaat toch weer meteen terug naar Selena -_-

    1 decennium geleden
  • StylesNicole

    Ik ben het met de mensen hier onder mij eens ; )

    1 decennium geleden
  • Hanaemi

    Tja, moeilijk uit te leggen welke kanten ik leuk en niet leuk vind.. Alle kanten vind ik leuk, van Justin én Ashlynn.
    Dat moment dat ze zo romantisch en schattig samen zijn is zo asdfghjkl leuk,
    Het moment dat ze ruzie hebben is spannend etc.
    Dusja, ik vind eigenlijk alles wel leuk aan ze ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen