Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (56)

  • xLoessx

    ahahha
    looooooooooooooooooooooooovin it (L)(L)
    XXXXXXXx

    1 decennium geleden
  • AdiosBitch

    zo geweldig gewoon!
    ohh, wat hou ik van deze story!
    (H)

    1 decennium geleden
  • Vivianne

    ahhwww
    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • susanpayne

    Oh my gosh deel II?!
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Dat vorige hoofdstuk was zo mooi geschreven zo mooi in details alles lief beschreven, gewoon tot het uiterste puntje! Gewoon weg perfect!
    Je wete niet hoe je me laat glimlachen!
    Het is gewoon zo lief!
    Hun beide verlegendheid wat het zo perfect maakt, de vorlijk en speelsheid van de jongens die precies op het 'juiste' moment er aan komen. Je weet ze de juiste woorden te laten zeggen. Je weet ze lief, grappig en vooral als ze zijn overkomen.
    Het is perfect tot in elk detail. Geloof me als je stopt met schijven ben ik alsnog blij dat je tot hier hebt geschreven wat dit alles is gewoon perfect!
    Maar het leukste is natuurlijk nog een deeltje maar dat leg ik bij jou neer, jij moet het schrijven dus jij beslist wat je doet.
    Geloof me je beschikt over een groot talent, je laat ons helemaal in leven in het verhaal en het helemaal meebeleven alsof wij Olive zijn. Dit is mijn lievelings verhaal hier op Quizlet, of naja mijn lievelings fanfiction eigenlijk, en dat zal ie oook altijd blijven, no matter what.
    Dit noem je nou een verhaal wat de top verdient, en geloof me je verdient het!
    Bedankt voor alles wat je voor ons doet (:
    Liefs Susan, xx.

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Ik wou een perfecte reactie, dus typ ik hem op mijn laptop:
    Ik weet nog wel, dat ik abo was op dit verhaal, nog niet zoveel mensen lazen hem. Ik zag hem staan op de 1dhyve. Ik dacht laat ik hem maar eens gaan lezen. Ik begon met lezen en ik was verkocht. Je verzamelde meerdere abo's en opeens kwam je in de top. Nu heb je meer als 500 abo's. Ik was een van je eerste 10 abo's en dat voelt best wel goed.
    Ik hou echt van dit verhaal!!!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen