Foto bij Change 9

Are you kidding me?
1 maand na het verschrikkelijke nieuws, belde Niall me eindelijk. 'YES, BRIGITTE, YES! I MADE IT! I'M GOING TO THE LIFE SHOWS!' Ik reageerde in 1e instantie heel erg blij. Maar toch was er iets. 'Why are you telling me this now?' vroeg ik. 'The auditions where 2 weeks ago?' 'I am so sorry! But something happened. I'm not solo, but I'm in a group now. We are One Direction! We were put together because apart we were not good enough' 'That's so cool!' zei ik. 'And... I have a surprise for you!' zei hij. 'When you have vacation, are the finals of The X Factor, I don't know if we're going to make it, but i got you some tickets to England!' Ik 'was echt verbluft. 'OMG. ARE YOU KIDDING ME?!?! Super Cool! How did you get them?' vroeg ik. 'I got them from Simon' zei hij en hij lachte. Vakantie duurde nog wel even maar dit was echt fantastisch! 'But i gotta go now. It's rehearsel time!' zei hij. 'Oke byeee!' zei ik, en ik hing op.
Ik rende uit mijn kamer, de trap af naar mijn moeder. 'MAMA, MAMA, MAMA, MAMA, MAMA, WEET JE WAT NIALL ZEI?!?!' riep ik. 'Vertel me maar' zei mijn moeder. Ik ging bij haar op de bank zitten en vertelde alles. 'Niall is door met de audities en hij is door naar de live shows. Hij zit nu in een band genaamd 'One Direction' omdat ze elkaar los te slecht vonden' 'Dat is echt heel leuk! Staan de audities op internet?' vroeg mijn moeder. 'Ik weet het niet, we kunnen straks wel even kijken. Maar het beste komt nog. Niall heeft van ene Simon ofzo, volgens mij is dat zijn coach, vliegtickets gekregen. VOOR MIJ! Dus deze vakantie ga ik naar Engeland om naar de Finale van The X Factor te kijken! Maar hij weet niet of hij erin zit, maar anders gaan we samen kijken' Mijn moeder vond het geweldig en pakte de laptop. Toen hij was opgestart gingen we naar youtube en vonden we al gauw de audities van ze. WE klikten die van Niall aan en het filmpje speelde af. 'Wooow, Niall is echt heel goed!' zei mijn moeder. We hebben zelfs de audities van de rest van One Direction gekeken. Als ik het goed heb onthouden heten ze; Louis, Zayn, Harry en Liam.
Ik kon niet wachten. Ik bleef de hele dag springen. 'Dat is waar ook, ik moet dit maar aan Angel vertellen!'
Ik rende naar boven en pakte mijn spullen. Ik wilde net naar beneden gaan toen de telefoon ging. Ik hoorde dat mijn moeder hem al had opgenomen dus ik ging naar beneden om te kijken wie het was. Toen ik beneden kwam zag ik mijn moeder op de bank zitten. Ze had tranen in haar ogen, en een paar waren er zelfs ontsnapt. 'Zo veel? ... Dat wist ik helemaal niet... ja is goed... doei...' Dat was eht enige dat ik meekreeg van mijn moeder. 'Wie was dat?' vroeg ik. Mijn moeder zei dat ik even moest gaan zitten.
Daarna vertelde ze me wat, dat mijn leven zou veranderen. Het enige was ik zei was: 'Are you kidding me?' en ik begon te huilen.

Reageer (3)

  • NaomiHoran

    HURRY! Snel verder:Y)

    1 decennium geleden
  • xilovexyoux

    NONONO. ARE YOU KIDDING ME?

    1 decennium geleden
  • xwhoopxx

    IS ER GEBEURD WAT IK DENK DAT HET IS?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen