Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
OMG DIE KUT CAROLINE ALTIJD ! Denkt ze nu echt dat ze het is ? Ik zou zò boos op haar geworden zijn, niet normaal gewoon. Ik zou geantwoord hebben.
"Ik ben het kotsbeu om op je lelijke gezicht te moeten kijken, met nadruk op kotsbeu want het zal niet lang duren voor ik al mijn eten uitkots, dus als je me nu wilt excuseren, ik wil een zakje zoeken, niet voor mij hoor, wees gerust, speciaal voor jou, ik zet het eigenhandig over je hoofd zodat iedereen gelukkig is".
Reageer (56)
eehm... hoe kwam je op het idee van the untalented daughter?
1 decennium geledenOMG DIE KUT CAROLINE ALTIJD ! Denkt ze nu echt dat ze het is ? Ik zou zò boos op haar geworden zijn, niet normaal gewoon. Ik zou geantwoord hebben.
1 decennium geleden"Ik ben het kotsbeu om op je lelijke gezicht te moeten kijken, met nadruk op kotsbeu want het zal niet lang duren voor ik al mijn eten uitkots, dus als je me nu wilt excuseren, ik wil een zakje zoeken, niet voor mij hoor, wees gerust, speciaal voor jou, ik zet het eigenhandig over je hoofd zodat iedereen gelukkig is".
Aah, dat zou opluchten !
Snel verder!!
1 decennium geledenHebje mij story 'what happens when dreams come true' al gelezen ? Zo ja wat vond je ervan ? Zo nee, zou je het overwegen om hem te lezen ? <3
1 decennium geledenOmg Caroline is echt een bitch! Maar wel spannend
1 decennium geledenSnel verder x