Foto bij ThirtySeven || Jade Serena Morrison

HALLO, POTTERMORE IS OPEN VOOR IEDEREEN, WEET JE HOE EPIC? Okee, even dat jullie dat weten - want ik heb nu dus een verslaving. Ik voelde me vet kut dat ik er te laat achter kwam toen die site net nieuw was, anders was ik zeker een bèta-user geweest. MAARGOED, terug naar mijn verhaal - ja, dit verhaal dus xd. Ik wilde iedereen bedanken voor alle reacties/kudo's en de interesse voor mijn volgende story! <3 Er is nog geen precieze datum vastgelegd wanneer ik dat verhaal begin - maar waarschijnlijk komt hij op mijn verjaardag online te staan. Het enige is dat het miss nog wel een maand kan duren voor ik er echt mee begin. (ligt er een beetje aan hoe lang dit verhaal wordt, of wanneer ik het heb afgeschreven :a)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (39)

  • picture14

    snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Hutch

    Echt een geweldig verhaal, snel verder dus!

    1 decennium geleden
  • bieb3rauhl

    <333333.

    1 decennium geleden
  • Mortal

    Ik liep een beetje achter, paar dagen niet meer op Q gezeten ):
    Maar, je moet echt snel verder, want ik begin het verhaal nu steeds meer te snappen, en het blijft gewoon echt geweldig!

    1 decennium geleden
  • Indorado

    Geweldig gewoon!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen