Na een hevige strijd tussen Team Rocket en Team Plasma is het moment eindelijk aangebroken: De Dag van het Gevecht tussen Shane en Burgh!

*loopt Gym in*
Roxanne: Wauw, wat veel planten!
Burgh: Welkom in de Castelia Gym!
Shane: Goedemorgen Burgh, waar is het strijdveld?
Burgh: Zo, je bent wel heel eanthousiast, ik hoop dat je dat op het veld ook bent, volg me maar.
Roxanne: Wauw, wat een mooi strijdveld voor Insecten!
Scheidsrechter: Ieder gebruikt 3 Pokémon, het gevecht is voorbij als van 1 partij alle 3 de Pokémon zijn uitgeschakelt! Laat het gevecht beginnen!
Burgh: Dwebble, ik kies jou!
Shane: Zo, Dwebble.
*Zoekt op Pokédex*
Shane: Oke, Pansage, ik kies jou!
Roxanne: WAT?! Shane weet toch dat Grassoorten heel erg in het nadeel zijn tegenover Insectsoorten?!
Burgh: Naja, wat jij wilt. Jij mag de eerste zet doen.
Shane: Pansage doe je Dig!
Burgh: Dwebble doe ook jouw Dig!
Roxanne: Wow, dat begint al heftig.
*Pansage wordt geraakt*
Shane: NEE PANSAGE! Doe je Bulled Seed!
Burgh: Dwebble, Protect!
Roxanne: Wauw, Burgh is echt goed.
Burgh: Dwebble, maak het af met X-Scissor!
Scheidsrechter: Pansage is uitgeschakelt! Dwebble wint!
Roxanne: Wauw, Burgh heeft zich voor mij echt bewezen.
Shane: Pansage, keer terug, je hebt het goed gedaan. Burgh, je bent goed, maar niet zo goed dat wij niet van je gaan winnen! Insect bestrijd je met Insect! Venipede, ik kies jou!
Roxanne: Ow, wat een afgang, waarom gebruikt Shane nou een Insectsoort zoals Venipede, hij weet toch dat Insect Tegen Insect amper wat uithaalt?
Shane: Venipede, laten we het meteen afmaken met Poison Tail!
Scheidsrechter: Dwebble is niet in staat verder te vechten! Dat wil zeggen dat Venipede de winnaar is!
Burgh: Dwebble, rust maar lekker uit. Shane, ik moet bekennen dat je je Venipede goed getraint hebt, maar niet goed genoeg voor mijn volgende Pokémon! Swadloon, ik kies jou!
*Zoekt op Pokédex*
Shane: De geëvolueerde vorm van Sewaddle dus.
Roxanne: WAT? Wil je zeggen dat mijn kleine, lieve, schattige Sewaddle ook zo'n coole gast wordt?
Shane: Roxanne, denk niet steeds aan jezelf.
Roxanne: Sorry, ik zei weer is iets doms.
Burgh: Swadloon, doe je Leaf Storm!
Burgh: Doe nu je St.ring Shot!
Roxanne: Onee, Venipede kan niks doen omdat hij ingewikkeld zit in draden.
Burgh: Oke Swadloon, het is tijd om contact met de zon op te nemen!
Shane: Nee, Venipede!
Burgh: Doe je Solarbeam op volle kracht!
Venipede: VENIIIIIIIII
*Venipede geeft licht*
Burgh: Shane, Venipede is aan het evolueeren!
Shane en Roxanne: Wat cool!
*Hij is gestopt met licht geven*
*Zoekt op Pokédex*
Shane: Een Whirlipede!
Shane: Oke Whirlipede, doe je Bug Bite!
*Rook*
Burgh: Nee, Swadloon!
Scheidsrechter: Swadloon is uitgeschakelt, Whirlipede is de winnaar!
Burgh: Swadloon, rust maar wat uit. Je bent goed Shane, jij ligt nu voor want jij hebt nu nog 2 Pokémon en ik nog 1, maar slechts enkele hebben mijn laatste Pokémon verslagen, dus de kans is groot dat je af zult gaan. Scolipede, kom eruit!
*Kijkt op Pokédex*
Shane: Scolipede! Die is dus geëvolueerd uit die Whirlipede die je in Pinwheel Forest had!
Burgh: Klopt.
Roxanne: Shane, met Scolipede's valt niet te sollen!
Burgh: Scolipede, Poison Sting!
Shane: Whirlipede, Pursuit!
Burgh: Scolipede, laten we dit afmaken met Hyper Beam!
*Boem*
*Rook*
Scheidsrechter: Whirlipede is niet in staat verder te vechten! Scolipede wint!
Roxanne: Wauw, een Scolipede die Hyper Beam kent, indrukwekkend!
Shane: Whirlipede, goed gedaan, rust maar lekker uit. Je Scolipede is echt sterk, maar mijn laatste Pokémon zal ervoor zorgen dat ik die Badge ga krijgen! Ik reken op je, Panpour!
Burgh: Panpour he, appart maar vrij goed.
Shane: Panpour was mijn eerste Pokémon, als we dit verliezen zal dit een afgang zijn voor ons allebij.
Shane: Panpour, Water G.un!
Burgh: Scolipede, Steamroller!
Roxanne: Steamroller is een krachtige zet, kijk uit Shane!
Shane: Panpour, blokkeer die Steamroller met Mud Sport!
Burgh: Je tactiek is goed, heel goed, maar niet goed genoeg om Scolipede te verslaan.
Burgh: Scolipede, Hyper Beam!
*Boem*
*Rook*
Shane: Panpour, sta op!
*Panpour staat op*
Shane: Te gek Panpour! Tackle!
Shane: Doe nu een Water Gu.n!
Burgh: Scolipede, laten we het afmaken met Hyper Beam!
Shane: Panpour, kaats hem terug met Mud Sport!
*Scolipede krijgt zijn eigen Hyper Beam op zich*
Burgh: NEE, Scolipede!
Scheidsrechter: Scolipede is uitgeschakelt, Panpour wint, dat wil zeggen dat de uitdager Shane dit gevecht gewonnen heeft!
Burgh: Scolipede bedankt, keer terug. Shane, je was goed, en dat meen ik.
Shane: Bedankt Burgh.
Burgh: Hier het bewijs dat je me verslagen hebt, het is de Insect Badge.
*Pakt*
Shane: Ik heb de Insect Badge, dit is gewoon alweer men derde!
Shane: 3 gedaan, nog 5 tegaan! En dan meedoen aan de Unova League!

En zo nemen Shane en Roxanne afscheid van Burgh, en vervolgen zij hun reis door de Unova Regio om Pokémon Meesters te worden.

WORDT VERVOLGT...

GEGEVENS:

Shane's Team:

-Panpour Moves: Water G.un, Mud Sport, Double Team, Tackle. (Gekregen in Professor Junipers Lab)
-Liepard Moves: Tackle, Tail Whip, Assist, Iron Tail. (Gevangen op Route 1 (als een Purrloin))
-Pansage Moves: Bite, Dig, Solarbeam, Bulled Seed. (Gevangen in Striaton City)
-Musharna Moves: Psybeam, Hypnosis, Zen Headbutt, Psywave. (Gevangen in het Pokémoncenter van Striaton City (als een Munna))
-Whirlipede Moves: Rollout, Pursuit, Poison Tail, Bug Bite. (Gevangen in Pinwheel Forest (als een Venipede))

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge en Insect Badge.

Roxanne's Team:

-Graveler Moves: Rock Throw. (Hoënn Regio (als een Geodude))
-Onix Moves: Iron Tail, Dig. (Hoënn Regio)
-Nosepass Moves: Rock Tomb, Earthquake. (Hoënn Regio)
-Sewaddle Moves: Tackle, Strin.g Shot, Bug Bite, Razor Leaf. (Gevangen in Pinwheel Forest)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge, Bolt Badge, Quake Badge, Jet Badge en Freeze Badge.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen