Foto bij Chapter two, part one: Welcome in Paris.

Waar ik mee wil beginnen is dit: de tijd die tussen twee hoofdstukken zit, zal groter worden. Waarom? Omdat ik blijf zitten en me nu helemaal moet focussen op school. Ik moet me namelijk bewijzen. Ik zit op het gymnasium en als ik afstroom, betekent dat een andere school. Iets wat ik niet wil. Daarom moet ik me nu bewijzen.
Ten tweede wil ik zeggen: als je niet kan wachten, verwijder je abonnement gerust. Ik zeg niet dat het me niks kan schelen, want het boeit me wel degelijk en het demotiveert me erg om te schrijven, maar het is jouw keuze.
Ten derde: Ik wil even zeggen dat jullie Holly niet moeten gaan haten. Ook al ben je boos, wacht alsjeblieft af. In de loop van dit verhaal wordt het allemaal duidelijk. Holly is een stukje van mezelf geworden en ik haat het om gehaat te worden. :Y)
Ten vierde: Enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Bagnall

    super mooi geschreven<33


    en super veel succes met school ik hoop voor je dat je het gaat halen haha anders mag je wel een paar cijfers van me hebben gehehe

    1 decennium geleden
  • Aplin

    Well, she certainly didn't see that one coming.. En dan moet ik je ook nog veel succes met school wensen. Het gaat je vast wel allemaal lukken, daar ben ik zeker van! <3 Natuurlijk ga ik mijn abo niet verwijderen, dat zou gelijk staan aan een misdaad. Eenmaal je aan dit verhaal begint kan je gewoon niet meer zonder, ook al gaat het iets langer duren. I've got the time.
    Oh, en daarbij ben ik nog steeds nieuwsgierig naar waarom je moest weten wie mijn favoriet was. But I guess you're not gonna tell me? Ah well, I could at least try...
    Anyway, dit is best een lange reactie geworden. Dat lukt me normaal gezien echt nooit, maar jij verdient ze echt. <3

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    super mooi geschreven (H)
    En heel veel succes op school (H)

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super Mooi!
    Heeel veel suc6
    Ik blijf abo!
    X

    1 decennium geleden
  • quotelover

    ik ga mijn abo niet verwijderen, want je hebt me iedere keer weer verrast met onverwachte gebeurtenissen, en je schrijft ontzettend goed, ik kan me zo inleven! And by the way, I don't hate people, I just sometimes think they're annoying.... Haha, en dat is nu niet het geval!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen