Shane en Roxanne rennen met een bonkend hart door Castelia City opzoek naar Burgh, die Shane heeft gevraagt om direct naar hem toe te komen...

*even later*
*ze zijn bij Burgh*
Burgh: Shane, eindelijk! De Venipede van Pinwheel Forest zijn allemaal naar Castelia City gekomen en volledig op hol geslagen!
Roxanne: De Insect Pokémon voelen het aan, ik weet het zeker, hetzelfde geldt voor Meloetta.
Burgh: Dat kan wel kloppen, ik heb gelezen dat Meloetta dingen kan voelen die alleen Pokémon van een bepaald soort kunnen voelen.
Roxanne: Shane, misschien kan jouw Venipede praten met de andere Venipede en ze zo laten kalmeren?
Shane: Goed idee! Venipede, kom eruit en help!
*Venipede komt uit pokébal en raakt op holgeslagen*
Burgh: Het heeft inpact op alle Insect soort Pokémon, zelfs op al mijn Pokémon.
Speakers: Beste bewoners van Castelia City, evacueer, de Venipede zijn al bezig met huizen te verwoesten!

Ondertussen:

*Jessie James en Meowth cammen met Giovanni*

Giovanni: Ik ben bijna in de Unova Regio met een man of 50, ons doelwit ligt in de Desert Resort, de grootste woestijn van de wereld.
Meowth: Maar baas, waarom bent u met zoveel mensen gekomen?
Giovanni: Team Plasma...
Jessie: Team Plasma?
Giovanni: Een geheime organisatie in de Unova Regio, zij zijn ook opzoek naar dat gene waar wij naar opzoek zijn. We moeten een groot Team Rocket leger maken en tegen ze vechten.
James: Goed, dus we zien elkaar in de Desert Resort?
Giovanni: Ja, einde bericht.

*iets van 100 Officer Jenny's in de stad*
Officer Jenny: We moeten de Venipede stoppen!
Shane: Munna, ga helpen!
Roxanne: Onix, we hebben je hulp nodig!
Burgh: Veel succes! Helaas kan ik niks beginnen, al mijn Pokémon zijn zelf Insect soorten.
Shane: Munna, Zen Headbutt!
Roxanne: Onix, Iron Tail!
Nurse Joy: Audino, Giga Inpact!
*een Venipede doet Mud Shot recht op Shane af*
Shane: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
*een Growlite houdt hem tegen*
Shane: Wie is die Pokémon?
*op Pokédex kijk*
Shane: Een Growlite, uit Kanto! Die is zeer zeldzaam!
...: Hallo, dat is mijn Growlite.
Roxanne: Hee, jij bent toch Looker, de wereldberoemde Inspecteur opzoek naar kwaadaardige Teams van de Pokémon Wereld?
Looker: Inderdaad.
Roxanne: Maar wat doet u hier in Unova? U zat toch in Sinnoh om het mysterie van Team Galactic op te lossen?
Looker: Dat is afgerond, ik ben nu bezig met een onderzoek over Team Plasma, ze zijn opweg naar de Desert Resort.
Professor Juniper: Inderdaad Looker.
Shane: Professor Juniper, wat leuk u weer te zien!
Professor Juniper: Dat vind ik ook Shane! Maar ik heb nu andere zaken aan men hoofd, er komt een enorme energie vanuit de Desert Resort!
Speaker: Alle Venipede zijn gekalmeerd door de bewoners van Castelia City, er is iets aan de hand bij de Desert Resort, blijf allemaal waar je bent, Looker en Professor Juniper gaan naar de Desert Resort om het uit te zoeken.
Shane & Roxanne: Mogen we mee?
*Burgh komt hijgend aanrennen*
Burgh: Mag ik ook mee?
Professor Juniper: Is het niet te gevaarlijk, Looker?
Looker: Als jullie maar naar mij luisteren en op jullie hoede blijven, mag het.
Shane, Roxanne & Burgh: Hartelijk Bedankt!
*we stappen in Helicopter*

En zo gaan ze uitzoeken wat er in de Desert Resort aan de hand is. Misschien komt de spannendste tijd voor onze helden er wel aankomen!

WORDT VERVOLGT...

GEGEVENS:

Shane's Team:

-Panpour Moves: Water G.un, Mud Sport, Double Team, Tackle. (Gekregen in Professor Junipers Lab)
-Liepard Moves: Tackle, Tail Whip, Assist, Iron Tail. (Gevangen op Route 1 als een Purrloin)
-Pansage Moves: Bite, Dig, Solarbeam, Bulled Seed. (Gevangen in Striaton City)
-Munna Moves: Psybeam, Hypnosis, Zen Headbutt, Psywave. (Gevangen in het Pokémoncenter van Striaton City)
-Venipede Moves: Rollout, Pursuit, Poison Tail, Bug Bite. (Gevangen in Pinwheel Forest)

Unova Gymbadges: Trio Badge en Basic Badge.

Roxanne's Team:

-Graveler Moves: Rock Throw. (Hoënn Regio)
-Onix Moves: Iron Tail, Dig. (Hoënn Regio)
-Nosepass Moves: Rock Tomb, Earthquake. (Hoënn Regio)
-Sewaddle Moves: Tackle, Strin.g Shot, Bug Bite, Razor Leaf. (Gevangen in Pinwheel Forest)

Unova Gymbadges: Trio Badge, Basic Badge, Insect Badge, Bolt Badge, Quake Badge, Jet Badge en Freeze Badge.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen