Foto bij (18)...

Toen ik mijn ogen open deed, lag ik in een bed. Een heel comfortabel bed. Ik merkte beweging op, ik keek geschrokken op. Georg glimlachte schaapachtig. 'Ik had gedacht dat je niet wakker zou worden.' mompelde hij zacht. hij liep naar de deur. 'Waar ga je naar toe?' vroeg ik meteen. 'Ik ging de rest van je melk halen die je nog niet opgedronken had.' zei hij. ik knikte. Toen hij terugkwam merkte ik dat hij ze nog eens opgewarmd had. 'Ik heb er honing bij gedaan, daar slaap je goed van.' ik glimlachte licht terwijl ik de beker aannam. Georg keek naar het bed. 'Vind je het erg als ik naast je kom zitten?' vroeg hij. ik schudde mijn hoofd en schoof op. 'Hoe kom ik hier?' vroeg ik verbaast. 'Je bent in slaap gevallen in de zetel.' zei hij zacht. 'Hoe laat is het nu?' vroeg ik. Hij keek op het klokje naast zijn bed. 'Klein rotding... euhm.. 23.45' mompelde hij. 'Zo lang? Je moet je behoorlijk verveeld hebben.' zei ik zacht, een beetje beschaamd. 'Nee hoor, je brabbelt in je slaap, het is best schattig.' zei hij lachend. Mijn kaken werden bloedrood. 'heel leuk.' mompelde ik. 'Ik denk dat ik je beter een beetje laat slapen. Ik denk dat je beter morgen naar Bill en Tom gaat. Misschien heeft Jojo het hen al verteld, misschien niet.. maar ik denk dat zij ook met vragen zitten.' zei hij terwijl hij naar de deur liep. 'Georg.' zei ik toen hij de deur opendeed. Hij keek op. 'is er iets?' vroeg hij verbaast. 'ik ..euhm.. ik wil niet alleen zijn..' gaf ik fluisterend toe. 'Wil je dat ik ..blijf?' vroeg hij zacht. ik knikte snel. 'Oke dan.' zei hij. 'bedankt.' fluisterde ik zacht. Georg steunde met zijn hoofd op zijn elleboog terwijl ik me met rode wangen neerlegde om te slapen. glimlachend streek hij het haar uit mijn ogen voor ik het kon doen.

Reageer (7)

  • Zwabber

    Verderrrrrrr :3!
    'Xx

    1 decennium geleden
  • SingToMe

    EN NU VERDOMME EINDELIJK ZOENEN!!!!!!!! :D
    xx

    1 decennium geleden
  • darksunside

    AlreadyGone steelt mijn woorden

    snel verde
    r (K)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Georg is echt zo een schatje hè (flower).
    Ga je snel verder? :)
    Xxx

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    snel verderrr :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen