Foto bij Hoofdstuk 2

Ik ga vanaf nu om de dag een stukje plaatsen.
Lees ook ons andere verhaal :http://www.quizlet.nl/stories/78996/baby-you-light-up-my-world--one-direction/ (:

xxxx

Ik zit weer in het vliegtuig naar Amerika na een geweldige week in Nederland. Ik stop de oordopjes in mijn I-phone en luister One Thing van One Direction. Die jongens zijn echt super leuk. Ik weet niet hoe het komt, maar ze trekken steeds mijn aandacht met hun liedjes en filmpjes. Ik vind zelf Louis het leukst, maar Harry is ook zo schattig met zijn krulletjes. Niall is ook een dropje en als hij eten ziet, komt hij daar ook niet meer weg. Ik grinnik even om de gedachten die ik erbij heb als ik er aan denk. Liam is ook super knap. En Zayn ziet er ook altijd super leuk uit. Met al die gedachtens ben ik in slaap gevallen. Even later, nou een paar uur zal het wel zijn, hoor ik getrek aan me arm. Ik word wakker, en zie dat mensen zich aan het voorbereiden zijn om te gaan landen. Zelf doe ik ook snel me gordel om. Even later zitten we te wachten op mijn vader die ons zou komen ophalen. Maar naar drie kwartier is hij er nog niet. Ik wordt nu toch echt wel een beetje ongeduldig. Ik besluit maar even What Makes You're Beautiful op te zetten van One Direction, op de hoop dat ik wat relaxer wordt. Maar naar een anderhalf uur is hij er nog niet. Mijn moeder is er klaar mee en houdt een taxi aan. Naar nog eens een lange rit ~de chaffeur was weer verkeerd gereden~ zijn we thuis aangekomen. Als we binnen komen is het wel erg stil in huis, want meestal is hij wel ergens mee bezig met geluid. Lauren wil jij even boven kijken of papa daar is, dan ga ik overal beneden kijken. Oke is goed zeg ik, en ik loop de trap op naar boven. Ik kijk in alle kamers maar papa is nergens te bekennen. Ik loop weer naar beneden en wil net tegen m'n moeder zeggen dat papa niet boven is tot mijn moeder een briefje in haar hand heeft en niet zo goed weet wat ze moet denken....

Reacties? ;$

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen