Frisco

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • StylesNicole

    Okeee mijn vragen:

    Welke karaktertrek van Ashlynn zou je zelf graag willen hebben?
    Wie zou jij zelf liever als vriendje willen? Justin of Zayn?

    Dat waren ze al weer, haha

    1 decennium geleden
  • CantBeliebIt

    Dit verhaal is echt geweldig!! Ik hoo echt dat Drew & Demi er nog achterkomen hihi

    1 decennium geleden
  • pizzaharry

    Yay, ik hou van jou hoofdstukkenbom die je zowat elke dag geeft. okay, Q&A.. leuk !

    1.misschien iets te persoonlijk en je hoeft deze niet te beantwoorden maar waarom is ipek gestopt met dit verhaal?

    2. komt er nu nog een part 3?

    3. gaan demi en drew erachter komen ? ik hoop het zo want dat was tenslotte zegmaar t begin van dit verhaal.

    kus, je trouwe lezeres die het einde van dit verhaal zo lang mogelijk wil uitstellen :p


    nee maar come'on , je hebt geloof ik nu meer dan 500 hoofdstukken voor dit verhaal geschreven en nooit heeft het me verveeld, dat is toch eeb prestatie ?

    1 decennium geleden
  • Things

    Omg, en justin dan nu?! Ik ben zooo nieuwsgierig! Ik wil meeeeeeer.

    1 decennium geleden
  • Hanaemi

    Aw, dat deel met Niall was cute.
    En omfg, dat "gevecht" tussen zayn en justin... Justin is een asshole, en Zayn moet zich gedragen en zien dat Ash gevoelens voor m heeft. En Justin, ach.. Justin is apart, maar hij moet niet zo jaloers zijn op ash.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen