11 april.


Het is een jaar geleden sinds de begrafenis van Alex en Susanne zit op het gras voor het graf. Een paar kilometer verder zijn Jill en Sophia bij hum opa en oma. Susanne had geen zin om de 2 kinderen om zich heen te hebben. Het afgelopen jaar was ze eigenlijk ook niet echt met haar kinderen bezig. Jill was 6 jaar geworden maar Louis had in zijn eendje voor een verjaardagsfeestje gezorg. Susanne was er niet eens bij geweest. En ook toen Sophia 1 jaar werd was Susanne het ontvlucht. Ze had niet eens gemerkt dat het uit ging tussen Zayn en Elena en dat ook Niall het vlak voor het vertrek van Yara en Roos het met Yara had uit gemaakt. Kyara en Liam waren druk bezig met de adoptie voor een tweeling uit Colombia en Elina was bij haar nieuwe vriend Sam gaan wonen. Esther was samen met Yara en Roos terug naar Nederland gegaan en het leven in het huis naast de bungalow was weer uitgestorven. Susanne schrikt als ze opeens een hand op haar schouder voelt. Ze kijkt op en ziet Louis. Snel veegt ze de tranen van haar wangen en wil opstaan maar Louis is haar voor. Hij gaat naast haar op het gras zitten en pakt susanne’s hand stevig vast. Zo zitten ze een tijdje tot Susanne opstaat en de bloemen die ze mee had meegenomen op het graf legt. Ze draait zich om en ziet dat Louis nu ook weer is opgestaan. “Dit laat ik nu voor altijd achter me” zegt Susanne als ze hand in hand naar de auto lopen, “Ik ga opnieuw beginnen”


Sorry maar dit is het laatste hoofdstukje van dit verhaal. Ik hoop dat jullie wel mijn 2 nieuwe verhalen willen lezen?? het zijn 2 waar ik al een keer eerder mee ben begonnen en die ik nu ga reschrijven :Y)
http://www.quizlet.nl/stories/82201/we-are-one-and-the-same--zayn-malik/

http://www.quizlet.nl/stories/82208/a-new-begin/

Reageer (2)

  • SpecialMofo

    Super goed!

    En inderdaad, de linken doen het niet. Dus...

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Wauw<3
    Of course word ik abo!!
    x
    ps. Ik heb je echt heeel lang niet meer gesproken, hoe is het?
    pps. De link doet het niet :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen