Die zelfde avond komt er een man binnen met weer een trui met een kap op. “Wolfs, gelukkig je bent er.” Ik pak hem stevig vast. “Wat is er Eva? Hey lieve schat.” Fleur pakt Wolfs ook stevig vast. “Pap, gelukkig ben je ok.” “Maar wat is er aan de hand?” Opeens ziet hij Mirelle en Maxime staan. “Wie zijn dat in godsnaam? Eva waarom haal je er mensen bij die ik niet ken?” “Wolfs, wat ik je nu ga vertellen ga je vast niet geloven. Dit is Mirelle je zus en dit is Maxime je andere dochter.” “Huh? Ik heb helemaal geen zus en heb maar 1 dochter.” “Vertel het hem maar.” Ze vertellen waarom hij er niets van wist. “Maar hoe konden ze dat nou doen.” Hij pakt Maxime en Mirelle vast. “Wolfs er is nog iets.” “Wat dan Eef?” “Zowel Peer als Daan hebben een dochter. Ze noemen Lisa De vos en Berber Walraven. Ze zeiden dat ze jou willen vermoorden. Ze willen wraak om hun vaders.” “Wat is dit nou weer. Jezus het wordt steeds ingewikkelder maar moet weer gaan.” “Nee, Wolfs blijf alsjeblieft deze avond hier, hier bij mij.” “Eva, dat kan nu niet misschien later maar nu zeker niet. Het spijt me.” Ik kijk sipjes en dan opeens pakt hij mijn gezicht vast en niet schelende dat er zijn dochters en zijn zus het zagen kuste hij mij heel passioneel op mijn mond en ik kus hem trug en dan was hij weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen