Foto bij (16) Swimming..

'Laten we hen maar een beetje met rust laten.' zei ik zacht terwijl ik de jongens wegduwde. 'Hé, mag ik hem niet zeggen dat hij van mijn nichtje moet blijven?' vroeg Tom gespeeld verdrietig. 'Nee.' zei Sarah streng, maar Tom kon wel lachen toen hij vertrok. Waarschijnlijk omdat hij daarna Sarah het water in trok, maar wel op die manier dat ze, terwijl ze viel, practisch op hem lag. Georg lachte. 'Hoe lang zal het nog duren voor we Sarah en Tom zo vinden?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Niet zo heel lang niet meer, als Tom binnenkort zijn move niet maakt, doet zij het wel.' zei ik. Ik legde me op een van de stoelen. 'Ga je niet meer zwemmen?' vroeg hij. 'Nope, maar ik wil een beetje bruinen.' zei ik terwijl ik me op mijn buik legde. 'Moet je je niet insmeren?' vroeg hij. Georg, altijd zo bezorgd. Ik gooide hem de zonnecrème. Die hint zou wel duidelijk moeten zijn. Zinzi kwam naast me liggen. 'Mag ik?' vroeg ze. 'Doe wat je niet laten kunt.' zei ik, terwijl ik merkte dat Sarah aan de andere kant kwam liggen. Ik slaakte een gilletje toen Georg gewoon op mijn rug spoot. 'Oeps, sorry.' mompelde hij lachend. 'Deed je expres.' mompelde ik. 'Goed idee. Toooom!' riep Sarah. ik grinnikte. 'Hey, stil liggen.' zei Georg. 'Ooh, een zonnetje.' zei Sarah lachend toen ze naar mijn rug keek. 'zet er een hartje bij.. lekker leuk als die plaatsten bleek zijn.' zei ze zachter. Ik gaf haar een klop die niet echt hard aankwam. 'Weeral aan het blozen?' vroeg TOm lachend, blijkbaar had hij het tegen Georg. Ik keek naar de andere kant, daar was Zinzi bezig Bill in te smeren. 'Hé Bill, normaal is het wel omgekeerd hé.' riep Sarah. Tom lachte en tikte op Sarahs bil. 'Stil liggen.' zei hij, terwijl hij op haar ging zitten. 'Waat? Dit gaat veel makkelijker.' zei hij toen Georg hem lachend een duw gaf. 'Natuurlijk.' mompelde ik lachend.

Reageer (8)

  • HappyFruits

    snel verder plz (flower)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Cute!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    iemand moet toch een keer de stap zetten
    want georg en zij zijn zooo lief
    snel verder(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen