Foto bij (16) Swimming..

Reacties?? *pruillipje* --> ik heb nog geen bijpassende smiley gevonden...^-^

Dankzij de hulp van Zinzi was Sarah -die ik als mijn gevaarlijkste concurrent beschouwde- gemakkelijk aan de kant geschoven. Ik had gewoon niet verwacht dat Zinzi zelf zo sterk zou zijn. Ze leek het niet, en ze gedroeg zich nogal vreemd, maar als je daarom iemand niet leuk vond zou je niet veel vrienden over houden. 'De winnaar.' Zei Georg luid. Ik gaf hem een kus op zijn wang, had hij wel verdient. De reden waarom we van Zinzi en Bill gewonnen hadden, was omdat hij Bill genoeg had doen bewegen waardoor Zinzi niet meer stevig zat dus.. Hij grijnsde en wou mij in het water gooien, maar ik klampte me vast aan zijn nek. oké, ik viel van zijn rug, maar ik ging tenminste niet keihard in het water belanden. Ander probleem, daarom hing ik nu wel tegen hem aangedrukt met mijn armen rond zijn nek, wat voor mij blozende momenten opbracht, voor de andere ...grappige. Georg nam me vast bij mijn middel en gooide me op die manier weer in het water, wat weer de aanleiding was voor een nieuw gevecht.
Het duurde even voor we doorhadden dat Gustav noch Melody in de buurt waren. ik keek de rest verbaast aan, maar op dat moment kwam Tom aanlopen met waterpistoolen, natuurlijk alleen voor de jongens. Door het gevecht dat eraan kwam, en het feit dat Sarah, Zinzi en ik meteen uit het zwembad sprongen en daar begonnen rond te lopen -gelukkig waren het buiten tegels en geen zwembad tegels- dat we Melody en Gustav terug vonden.... aan de zijkant van een of ander gebouw waar alles 's nachts opgeslagen werd..in elkaars armen -Beter gezegd, Melody op Gustavs schoot- en het was duidelijk dat hun lippen -en tongen- het te druk hadden om uitleg te geven waarom ze weggeglipt waren en wat ze aan het doen waren. Niet dat dat eigenlijk nog nodig was, maar goed..

Reageer (7)

  • darksunside

    echt gemeen dat sarak van me wint maar ja ik ben niet echt goed in even wicht houden
    pleur altijd bij alles om sorry voor mijn groven taal gebruik

    snel verder
    (K)

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    aaah wat lief!!!
    XD

    1 decennium geleden
  • HappyFruits

    verderrrrr! (flower)

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    snelll verderr pleasee :)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Goed!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen