Foto bij (16) Swimming..

Melody keek geschrokken op toen Gustav niet naar boven kwam, ik liep naar haar toe, maar minder bang. Er was niemand op de plaats waar Gustav onder gegaan was. Melody gilde plots, Gustav stond recht met haar op zijn schouders. 'Gevechtje!' riep hij uit. Ik lachte. Ik keek rond, Georg glimlachte. met een beetje moeite kroop ik op zijn schouders, en Sarah op die van Tom. Bill deed er alles aan om zo stil mogelijk uit het water te kruipen. oh ja, laat hem doen.. Ik glimlachte; Georg was ongeveer de grootste en zeker de sterkste van de drie jongens. Het enige waarvoor ik moest uitkijken was dat ik niet op zijn haar ging zitten, want dat zou behoorlijk pijnlijk kunnen zijn. Ik glimlachte naar Sarah. Ik boog me naar Georg om hem mijn plan uit te leggen, waarschijnlijk zou Sarah Tom wel in de juiste richting krijgen. 'Sarah... doe je aan bondgenootschappen?' vroeg ik. Sarah lachte en richtte zich meteen op Melody. Moet ik nog zeggen wie er het eerste kopje onder ging? Hetgeen ik wel handig vond, is dat ik mijn voeten om Georg heen had geslagen, waardoor hij ook kon helpen, terwijl Tom en Gustav allebei minstens 1 hand nodig hadden om Melody of Sarah vast te houden. Natuurlijk, eenmaal Melody in het water lag, draaide Sarah zich naar mij, en meteen deed ze mij na. Ik lachte, tot er plots nog iemand bij kwam. Ik kende haar niet, maar ze zat op Bills schouders. hij grijnsde toen hij ons zag kijken. 'Mogen we meedoen?' vroeg Bill zacht. Ik knikte. 'Altijd welkom als er klappen moeten gevangen worden.' zei ik lachend. 'Ik denk niet dat we elkaar kennen.' mompelde ik. 'Ah, juist ja, ik ben Zinzi.' zei ze. 'Ze helpt in een van mijn favoriete winkels, en nu we toch gingen zwemmen en er bijna niemand was, heb ik haar uitgenodigd.' zei Bill lachend. Ze had grijze ogen, wat haar heel goed paste. 'Is het wel verstandig om met je bril in het zwembad te gaan?' vroeg Melody onzeker. Ze glimlachte halfhartig. 'Zonder zie ik niet erg veel..maar ik heb een koortje waardoor hij -als hij afvalt- rond mijn hals blijft hangen.' zei ze. Veel babbelen was er niet meer, want Bill liep meteen op Georg en mij af...

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen